Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
turisme

Andorra Turisme preveu un 2,2% més de turistes aquest hivern

La campanya d'hivern s'enceta amb la vista posada en la situació política a Catalunya i al futur de GrandValira
Part de l'equip d'Andorra Turisme amb el ministre, Francesc Camp, el gerent d'Andorra Turisme, Betim Budzaku i el realitzador de l'espot, Camil Roca, després de la presentació de la campanya d'hivern.

Andorra Turisme preveu un 2,2% més de turistes aquest hivern

Part de l'equip d'Andorra Turisme amb el ministre, Francesc Camp, el gerent d'Andorra Turisme, Betim Budzaku i el realitzador de l'espot, Camil Roca, després de la presentació de la campanya d'hivern.

B.N.
Actualitzada 16/11/2017 a les 16:45
La campanya d'hivern d'Andorra Turisme preveu un creixement de turistes del 2,2%, després d'uns anys d'augment. En la presentació que s'ha fet avui amb el lema 'Viu la teva pròpia història' s'hi destina un pressupost de publicitat als mitjans de comunicació de 3,3 milions d'euros i de 800.000 en turoperadors. La presentació també ha servit per donar a conèixer l'espot de 20 segons que ha realitzat Camil Roca, amb una estratègia de comunicació basada en el component emocional.

Com sempre, Espanya i França centraran el gruix de la comunicació. En el primer país les accions s'iniciaran a partir del 9 de gener perquè, segons ha explicat el gerent d'Andorra Turisme, Betim Budzaku, "abans de Nadal el mercat espanyol està molt saturat a nivell publicitari i les nostres estacions ja tenen una bona ocupació. En l'aspecte comunicatiu destaca el rellançament de les accions a Rússia. Aquest país s'engloba en l'apartat de destinacions llunyanes, juntament amb els Països Baïxos, el Regne Unit i Irlanda, i Bèlgica. En aquests territoris, la campanya es desenvoluparà fins el 15 de desembre i s'ha iniciat aquest dimecres. Pel que fa a França també va començar aquest dimecres i acabarà el 15 de desembre.

Les accions a Espanya i França es reforçaran amb viatges de premsa col·lectius i individuals i, en el cas del país gal, amb l'operació 'Andorra Winter Guest'. Per tercer any consecutiu diversos personatges populars francesos visitaran Andorra per gaudir de l'àmplia oferta d'activitats que s'ofereixen, i compartit, a través de les xarxes socials, les seves experiències. Al mateix temps, i en el marc de la col·laboració amb Disney, continua la campanya 'Andorra destino de película', amb accions a botigues, al cinema i, possiblement, a la cavalcada de Reis.

L'inici de la campanya d'hivern ve marcada, com ha reconegut el ministre Francesc Camp, per la situació política a Catalunya i pel futur de Grandvalira, en la que pot ser la darrera temporada conjunta dels dos dominis esquiables, Soleu-El Tarter i Pas de la Casa-Grau Roig. Camp ha reconegut que "arribat el moment caldrà veure com afrontem la situació". Preguntat, després de la presentació, per la xifra de l'augment de 2,2% de turistes per l'hivern, Camp ha explicat que s'han fet unes previsions realistes "perquè venim d'uns anys de creixement i hem volgut ajustar el percentatge". Des que va accedir al càrrec, l'any 2012, el percentatge ha augmentat fins arribar al 9,5% del 2017.
  • #1 Thomas
    (16/11/17 17:24)

    Exactament igual que la resta de poblacions de l'Alt Urgell,Viella, Walter 2000 etc, res que es pugui atribuir a mèrits propis.

    Respondre
1
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2016 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477