Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Projecte de pressupost

Un 17% més d'ingressos per l'IRPF

L’Estat recaptarà 31,1 milions d’euros per aquest capítol, 22,7 dels quals vindran de les rendes del treball, que creixen un 24%
El Govern preveu ingressar l’any que ve 31,1 milions d’euros per l’impost de la renda de les persones físiques, que calcula que creixerà un 17% respecte dels 26,5 milions que s’han pressupostat per enguany. L’any 2016, el primer que es va cobrar aquest impost, el Govern va recaptar 28,5 milions quan havia pressupostat 20,4. L’IRPF inclou quatre figures impositives diferents i d’entre totes destaca la de les rendes del treball que està previst que s’incrementi en un 24% respecte el calculat per enguany. El Govern creu que ingressarà 22,7 milions, 4,4 més que el previst pel 2017. Per arribar als
  • #8 Loto
    (09/11/17 01:16)

    La meva parella per arribar a final de mes treballa 16 hores diàries. I paguen tots dos IPF. No hi ha desgravació.

    Respondre
  • #7 Paquetaire
    (08/11/17 17:49)

    El problema d'Andorra: Funcionariat i polítics. Viure dels impostos que paga el poble, es el pitjor dels pecats.

    Respondre
  • #6 Corsaris
    (08/11/17 14:13)

    L'IRPF es l'impost dels corsaris i pirates mal anomenats polítics,no repercuteix res al benestar del poble, ens pitxeu a sobre i ens dieu que plou...Basta ja !

    Respondre
  • #5 josep
    (08/11/17 13:11)

    I el govern dels millors nomes sap utilitzar els impostos per colocar mes gent a dit (despesa de personal mes ALTA QUE MAI) I ANAR REFENT ROTONDETES

    Respondre
  • #4 Politikós civitas
    (08/11/17 12:00)

    Més impostos i menys drets socials? Mmmmmmm ......

    Respondre
  • #3 Falsa democràcia
    (08/11/17 11:08)

    El circ mediàtic dels mitjans de comunicació és molt efectiu, mentre ens espolien els nostres drets pujant impostos i retallant drets socials, estem inhibits amb una política que només està al servei de les elits bancaris.

    Respondre
  • #2 solució
    (08/11/17 09:54)

    Doncs que passin una important partida a la CASS, enlloc de malbaratar recursos i carregar més al contribuent, via impostos o via cotització.

    Respondre
  • #1 Privatitzar-ho tot
    (08/11/17 08:46)

    Ocupats amb el tema Catalunya, com pasa Espanya amb el PP..aqui els demes problemes no existeixen, i en tenim molts,, socials, económics... I la solucio per aquest grup politic que estar en el govern es privatitzar-ho tot( sobretot la salut...)sigui de forma directa o indirecta amb l'I R P F, caldría tindre un seguiment acurat de com s' utilitzent aquest diners de tots...

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts