Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
infraestructures

Un estudi del govern català insta Andorra a implicar-se més en la gestió de l'aeroport

L’informe considera que s’hauria d’apostar per l’aviació executiva, els treballs aeris i les escoles
Un estudi encarregat per la Generalitat catalana que hauria de servir de base per a la redacció del Pla estratègic de l’aviació a Catalunya, un projecte impulsat per l’executiu de Carles Puigdemont abans que fos destituït per l’Estat espanyol per l’aplicació de l’article 155 de la seva Constitució, considera que el Govern s’hauria d’implicar molt més en l’aeroport d’Andorra-La Seu. Concretament, l’informe suggereix que l’executiu del Principat hauria de tenir un pes més important en la seva gestió. Actualment, la Generalitat i el Govern comparteixen en 50% la gestió i la promoció d’aquesta infraestructura que va esdevenir comercial l’any 2015.
Al
  • #9 aeroport And
    (06/11/17 20:52)

    Aroport amb la carretera tallada per arriba?
    Andorra tambe es pot fer un aeroport

    Respondre
  • #8 Tramvia Blau
    (06/11/17 20:24)

    Que le donguin pel sac al aeroport de la Seu.

    Respondre
  • #7 And45
    (06/11/17 19:21)

    Res ni un centim en aquest aeroport , no cal mantenir independentistes , que ho pagui tot la seva republica patetica bananera.

    Respondre
  • #6 carlo
    (06/11/17 17:40)

    Bona tarda. Govern s´hauria de plantejar de fer un aeroport en alçada i en territori andorrà, ja que en qualsevol moment aquests il.luminats d´independentistes també farien un tall al mig de la pista d´aterratje. I mes val invertir a casa nostra que no a casa dels demes.

    Respondre
  • #5 Aeroport Nacional
    (06/11/17 15:58)

    L'aeroport hauria de ser una prioritat absoluta a dins del territori Andorrà.
    I més vist el que ens estimen els veins separatistes que ens fan boicot i ens tallen la carretera cuan volen...

    Respondre
  • #4 El Corb
    (06/11/17 13:36)

  • #3 racionalitat
    (06/11/17 10:20)

    L'aeroport portaria beneficis a Andorra. Si no s'hi vol implicar, no passa res, tots a fer cues d'entrada al país en cotxe per la mateixa única entrada. Així anem. Com Andorra no comenci a empatitzar amb el país veí, la portem clara.

    Respondre
  • #2 Lluís
    (06/11/17 09:33)

    Més implicació i inversió en una infraestructura en un país estranger, perquè quatre arroplegats puguin tallar la carretera d'Andorra, quan els hi passi pels c.....
    Au, aneu a fer punyetes !!!!!!!

    Respondre
  • #1 DoricoG
    (06/11/17 07:50)

    Govern Català ??? És broma ???? 

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts