Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
reforma de la jubilació

La CASS proposa una pensió màxima

Augmentar l’edat del retir, reduir el rendiment dels punts que es compren i augmentar les contribucions són algunes de les idees
El consell d’administració de la Caixa Andorrana de la Seguretat Social ha enviat una sèrie de propostes al Govern per evitar la fallida del sistema tenint en compte que les previsions, segons l’informe dels experts francesos, estableix que l’any 2023 es pagaran més diners en jubilacions del que es recaptarà per cotitzacions, que el 2028 l’Estat haurà d’estar aportant 100 milions anuals per cobrir el dèficit i que el 2033 estarà en 200 milions. Una de les mesures amb més impacte de les que es proposen és establir una pensió màxima. La CASS no n’ha especificat el sistema, però hi
  • #23 Normal
    (05/11/17 23:29)

    Com a tots els països amb sentit. El que passa que amb aquest país manen més el que venen del sector del DINER QUE ELS POLÍTICS 

    Respondre
  • #22 Marc
    (05/11/17 17:03)

    Jajajjajaa,  a veure ara quans van a manifestarse a la porta de la cass!?!? A veure qui defensa els nostres interessos!?!?

    Respondre
  • #21 kimbagi
    (05/11/17 15:58)

    De tots els comentaristes, algú ha anat a votar com assalariat?.
    Si penseu fer una llista per anar a les properes eleccions de la cass, estaré amb vosaltres i us ajudaré amb tot el que pugui, i no cal parlar tant ara, es parla desde dins del Consell d'administració. Kimbagi

    Respondre
  • #20 Sols el poble salva el poble
    (05/11/17 14:00)

    La Seguretat Social és patrimoni de la classe treballadora, ni dels governs de torn i menys encara de les entitats financeres. "Sols el poble salva el poble".

    Respondre
  • #19 Jordi
    (05/11/17 13:58)

    Home 2500 euros doncs jo crec q estaria be 
    Estan jubilat pots viure tranquilament

    Respondre
  • #18 Antonio
    (05/11/17 13:56)

    Ja era hora !!
    Q es una vergonya q hi haigui gent q cobri una pensió de menys de 900 euros i altres mes de 3000 euros 
    Aneu molt tard amb això

    Respondre
  • #17 Cavall de Troya
    (05/11/17 13:54)

    "La Seguretat Social és inviable”. El Govern, acompanyat dels lobbies bancaris, està posant tota la llenya al foc per construir un relat consensuat sobre la futura bancarrota del sistema públic de pensions,el proyecte es sense dupte pensions privades gestionades per la banca. 

    Respondre
  • #16 A la merda
    (05/11/17 13:29)

    Un expoli en tota regla,un cop als derets adquirits,la reforma laboral es l'asessinat del estat del benestar. Seguirem consumint tv5,tabac,alcohol i esports de mases,es el nostre merescut per estúpits.

    Respondre
  • #15 Prou
    (05/11/17 13:24)

    Les pensions de la CASS no han de ser per enriquir-se, sinó per tenir el necessari per viure si s'ha cotitzat més de 15 o 20 anys. Clama al cel la injustícia dels que s'hi estan enriquint amb pensions de més de 4.000 € mensuals. Prou!

    Respondre
  • #14 Sincerament
    (05/11/17 13:20)

    Val. Però als que ja estan cobrant més de 5000 o fins i tot 10.000 eur. al mes de pensió jubilació, també se'ls rebaixi des d'ara. Màxim 2.500 €. Seria raonable.

    Respondre
Veure’n més
23
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts