Nosaltres no en sabem prou, som tontets, necessitem que vinguin els de fora a cobrar un bon sou. Ah, sobretot, quan es jubilin a Espanya, que vinguin aquí a cobrar del govern d Andorra i a ocupar càrrecs importants.
RespondreFer retirar estelades ja es suficient perqué es quedi a casa seva. Patétiques decisions Andorra.
Respondre
Penso que cada cop el Diari i els seus treballadors estan més contaminats pels afers catalans.
No conec de res aquesta senyora però al llegir el titular m'ha fet un tufillo raro a titular tendenciòs. Així que, només amb una petita recerca a Google m'he trobat amb la següent informació:
Fue abogada de la Generalitat (en 1992, representó como abogada a la Generalidad en el recurso interpuesto ante el Tribunal Constitucional (TC) por el grupo parlamentario del PP y el presidente del Gobierno contra algunos artículos de la Ley del Parlamento catalán 23/1991, de Comercio Interior) y posteriormente ostentó el cargo de subdirectora general de Gestió i coordinació de la Direcció General d'Assumptes Contenciosos del Gabinet Juridic de la Generalitat de Catalunya.
Ahí lo dejo. I sí, els jutges prenen decisions, és la seva feina. Pero que de tota una carrera judicial el Diari en destaqui només dos que no li agraden, ho trobo una manca de rigor periodístic total.
Vaja, quina joia. Imposada per la cúpula judicial espanyola. Que no hi ha res millor, o només podem fer venir aquests personatges tan poc genuïns.
Respondre
Un altre espanyol ! i vinga !!
Respondre