Seguretat social

La CASS farà 800 trucades per avaluar l'atenció a l'usuari

És la segona fase de l’estudi de satisfacció i tindrà resultats al desembre

La CASS farà 800 trucades per avaluar l'atenció a l'usuariARXIU

detail.info.publicated

Creat:

Actualitzat:

La Caixa Andorrana de Seguretat Social (CASS) realitzarà les pròximes setmanes 600 trucades telefòniques a afiliats i 200 més a diferents empreses per avaluar el servei d’atenció a l’usuari que ofereix, segons va informar ahir a través d’un comunicat el consell d’administració. Aquesta és la segona fase de l’estudi de satisfacció, que va començar amb l’organització de dues dinàmiques de grup amb afiliats i quatre entrevistes a empreses, que va servir per redactar el qüestionari que es farà servir a partir d’ara. Es preveu que al desembre ja hi haurà els primers resultats.

D’altra banda, David Caubet, director de comunicació, relació amb l’assegurat i mètodes de l’entitat s’incorporarà com a especialista a l’Associació Internacional de Seguretat Social (AISS-ISSA) i podrà assessorar, formar i auditar altres administracions de Seguretat Social en qualitat de servei. La primera tasca serà avaluar la petició d’ingrés que ha fet Derrama Magisterial-Seguridad Social para el maestro, del Perú.

La CASS també va informar de la participació en el XXXV Congrés espanyol de qualitat assistencial, celebrat a Tarragona fa uns dies. Hi van assistir cinc membres de l’entitat, van presentar tres projectes interns i els va permetre intercanviar coneixements amb altres centres de referència. Finalment, des del consell d’administració es recorda que les rendes en espècies, com ara assegurances privades o retribucions no monetàries, tant d’empreses públiques com privades, estan subjectes a cotització.

tracking