Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Seguretat social

La CASS farà 800 trucades per avaluar l'atenció a l'usuari

És la segona fase de l’estudi de satisfacció i tindrà resultats al desembre
La Caixa Andorrana de Seguretat Social (CASS) realitzarà les pròximes setmanes 600 trucades telefòniques a afiliats i 200 més a diferents empreses per avaluar el servei d’atenció a l’usuari que ofereix, segons va informar ahir a través d’un comunicat el consell d’administració. Aquesta és la segona fase de l’estudi de satisfacció, que va començar amb l’organització de dues dinàmiques de grup amb afiliats i quatre entrevistes a empreses, que va servir per redactar el qüestionari que es farà servir a partir d’ara. Es preveu que al desembre ja hi haurà els primers resultats.
D’altra banda, David Caubet, director de comunicació, relació
  • #1 lluis
    (02/11/17 11:52)

    El pitjor organisme d´Andorra. Falta personal, no donen suficient informació, es perdren documents... La web hauria de ser més ùtil per fer més coses i haver d´anar a les oficines.

    Respondre
1
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2016 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477