Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Higiene i Via Pública

Debat sobre les miccions de gos

Cap dels comuns se sumarà a la capital en la campanya contra els pipis dels cans, però es mostren favorables a les accions
Una majoria dels comuns constata que les miccions de gos a la via pública són un problema, però de moment no contemplen seguir l’exemple d’Andorra la Vella i posar en marxa una campanya de sensibilització per posar fi als orins dels cans. En bona part, estan a favor d’encetar accions, si bé pocs n’han arribat a plantejar.
Les administracions locals tenen aprovades ordinacions sobre la tinença d’animals de compa-nyia, en què sí que es preveuen sancions si no es prenen les mesures escaients perquè l’animal no embruti la via pública amb deposicions fecals o amb miccions al mobiliari i a les
  • #13 Anna
    (27/10/17 16:38)

    Et queixarsd nomes dels gossos a st julia? I tota la merda q hi ha sempre a la plaça de la universitat! Una altra cosa, Jo porto la meva ampolleta d'aigua,les meves bosses,no necessito pagar més q els q no tenen gossos! Si el comu ho fica es perq vol, perq jo soleta ho puc obtenir! Intel.ligents! 
    Una altra cosa, veiem els comentaris q feu, deixare de ruixarlos,perq jo tampoc he de pagar un servei de neteja q no utilitzo! Jo no embruto el carrer i ho pago! Aixi q, ara si q ho vull utilitzar! A més seré porca com alguns q no tenen gossos! A mes, hi ha una ordinacio q diu que no es pot llançar aigua a la via pública!! Quina de les dues incumpleixo? Fixeu-vos en coses q valguin la pena! No heu vist q els alts càrrecs es pugen un 15% el sou? I que tot això es per tapar la mala gestió del comú? Vaya tela amb la gent!! Quina pena! Ara els molesta una taca de pipi...patètic

    Respondre
  • #12 Propietari gos
    (25/10/17 19:17)

    Ho repeteixo. Prefereixo 1.000 gossos que qualsevol huma semblat a tu. Pots anar a pixar on vulguis que segur que ets els que ho fan surtint de la disco. Al menys tu pots escullir. Els gossos no. Anims i continua trepitxant el que persones com tu deixen al carrer. Pasa quan vulguis per casa. T espera el meu gos amb la pota aixecada

    Respondre
  • #11 Incivics FORA !!!
    (25/10/17 17:30)

    Menys Noticies de Gossos, i mes regulació per part dels comuns, i sancions, moltes mes sancions, i mes altes, que a l incivic li faci mal la butxaca, aixo s ha desmadrat !!! 

    Respondre
  • #10 Stop gossos, Taxes elevades per tinença de gos
    (25/10/17 17:28)

    Propietari de gos que dius que pagues tu? Penses que amb els teus 200€ de foc i lloc has pagat algo??? Jo tambe pago i ningu de la meva familia pixa al carrer, tu veus massa la Tv Española, Andorra esta BRUT, Negre de pixats, i si son els vostres Gossos, sou uns Po..cs !!! La majoria, treieu el gos a 100 metres de casa, fan pena les façanes, els arbres,... tot fa fastig, 

    Respondre
  • #9 Impost per Gossos ja
    (25/10/17 17:23)

    Propietari de Gos, cada dia quan vaig a buscar el cotxe despres de menjar faig 200 metres de carrer, aquells 200 metrres cada dia, de les 14 a les 14h.30 es torna yn Pipican, tot ple de pixum, FA FASTIG, els carrers estan bruts, negres per culpa dels vostres gossos, jo anire a pixar a la porta casa teva a veure si t agrada, dls altres comuns que espereu, aixo es una Vergonya, Andorra esta pixat per tot arreu.

    Respondre
  • #8 Propietari gos
    (25/10/17 15:36)

    Al menys una mica de seny per part dels altres comuns.....quina manera de perdre el temps al comu d'andorra la vella. Ara la culpa dels carrers bruts es dels gossos. Sera que no netejem prou no???? Molts esmorçars al bar i poca feina. Prefereixo 1 sol gos que molts funcionaris comunals. Al menys s alegren quan et veuen que molts empleats comunals sembla que et perdonen la vida quan fas tramits. Els hi recordo que ho paguem tots el seu sou. En resum, trobo una bajanada perdre el temps en aquest tema. Preferiria que dediqueu mes temps a donar un servei. Ja no dic millor, nomes demano fer el que heu de fer. Donar servei. Tenim molts carrers per arreglar, parquimetres obsolets, enllumenat insuficient, rutes rurals plenes de bruticia, etc. etc........aixo nomes als vials publics. Pero clar, la solucio sembla escampar el pixat del gos amb aigua......qui ens senti desde fora si que es pixara de riure....!!!!

    Respondre
  • #7 ciutadana
    (25/10/17 14:20)

    ¡Felicitats al Comú d' Andorra la Vella, i tot el contrari pels altres comuns!Queda clar qui nomès compta vots i no el benestar i l' elemental higiene.

    Respondre
  • #6 assumir la responsabilitat
    (25/10/17 14:18)

    Jona va dir..
    Noi, si no pots netejar el ue fa el teu gos , que es la teva obligació, NO tinguis gos!Tenir animals vol gent responsable, i pel teu comentari,queda clar que no en tens massa d' aquesta qualitat.

    Respondre
  • #5 proupixades
    (25/10/17 14:16)

    això vol dir que es els comuns es faran càrrec dels desperfectes que fam, i tothom pagarà per la gent que té gossos. olé sou tots uns kracks.

    Respondre
  • #4 Es el que hi ha
    (25/10/17 10:48)

    Jona va dir..
    Donc és el que hi ha qui vulgui gossos que sigui cívic la resta de ciutadans no tenim xq aguantar ni que cridin a casa ni que els carrers estiguin com estat. Si és una inciativa aborrida comprat un pallasso que et distregui.

    Respondre
Veure’n més
13
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts