

Nomes ens falta un casino ara, amb la de problemes que te el pais. El bisbe no firma la llei del joc i resulta que uns dels que es presenten son una empresa acionista del vaticà, uns altres diuen que pagaven comissions als Pujol i als palau de la Musica, i uns altres que volen fer un rascassels a Escaldes eren amics de la rita Barbera i el pp valencia. PROU ESPECULACIO!! Anem ben arreglats, quina por aa
Respondre
Un d'aqui va dir..
Molt be dit tot, t ha faltat nomenar la reforma laboral, que ens la fotran en vaselina!!

Estem en un moment històric molt delicat,Catalunya,Corea,Terrorisme,etc.I nosaltres com si res,venga,Casinos,Raftings,Plataformes,Circs,Ultra Trails,festes etc.Però el més preocupant es el deute que tenim 2.000 milins d'eur.i ara semblaria que la preocupació més important,son els gossos,malament anem en aquest pais,els nostres politics no están a l'alcada o potser els ha agafat la malaltia del triomfalisme.
Respondre
Demanem a l empresa guanyadora, que deixi part dels beneficis,si es que els té, que Ho DUBTEM molt, als malalts de LUDOPATIA
Respondre
L'antesala del vici,corrupció, putes,delicuencia,violencia i enfermetats mentals...tot per la pasta.
Respondre