Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
telecomunicacions

Andorra Telecom invertirà 16 milions en una empresa de fibra espanyola

L’operadora participarà en una societat especialitzada en la instal·lació de serveis d’Internet i telefonia a Andalusia
Andorra Telecom invertirà 16 milions d’euros en una societat espanyola dedicada a la instal·lació de fibra òptica. Una operació que segons va poder saber el Diari està en fase ja molt avançada, a punt de tancar-se i per a la qual la companyia destinarà els milions que va guanyar de la venda del 66% de les accions que tenia a MásMóvil. La societat en la qual participarà està radicada a Andalusia i s’ocupa del muntatge de paquets de fibra òptica en urbanitzacions de la costa andalusa freqüentades majoritàriament per jubilats d’origen estranger que contracten paquets molt específics. Un mercat poc
  • #16 CASS2?
    (10/10/17 19:34)

    Josep va dir..
    Tens molta rao! Fa uns quants anys tambe circulavem per aquest cami.....Esperem que no passi el mateix!

    Respondre
  • #15 Andorrain
    (10/10/17 17:09)

    Andorra inverteix en un altre país que no sigui Espanya....? D'aquí a poc les nostres matrícules serán espanyoles.

    Respondre
  • #14 pere
    (10/10/17 16:11)

    Com inverteixen en Wikiker!!! increible en el sector de les telecoms es coneix com el petit nicolas de les telecomunicacions! Quina vergonya

    Respondre
  • #13 john
    (10/10/17 13:30)

    el primer que haurien de fer es invertit en que el serveis, dolents i carissims, que ofereixen al país FUNCIONIN, digali nous aparells que fan que la TV funcioni encara pitjor.

    Respondre
  • #12 Gepetto
    (10/10/17 13:07)

    Espanya és el millor pais per invertir, sobretot a la comunitat autònoma de Catalunya, els estudis ho diuen... no paren d'arribar empreses...

    Respondre
  • #11 Alicia Prediavetica
    (10/10/17 11:18)

    SempreEspanya? va dir..
    Es que no saben que pateixen prediabetis i encara no s'han llegit l'Alícia en el país de la desgràcia gran gran.

    Respondre
  • #10 Lara
    (10/10/17 10:56)

    Qué raro suena...

    Respondre
  • #9 Vassalls
    (10/10/17 10:25)

    És clar ... és part de la espanyolització d'Andorra en tots els vessants, cultural, econòmicament i ideológicament.Hem estat conquerits pel Regne d'Espanya.

    Respondre
  • #8 Josep
    (10/10/17 10:13)

    Em recorda unes caves de vi que van acabar molt malament ... Alguns ja no ho recorden.

    Respondre
  • #7 Rateta
    (10/10/17 09:31)

    SempreEspanya? va dir..
    Totalment d'acord....França també és el nostre país veí, per exemple...
    Però clar, millor ajuntar-se amb els que estan a la corda fluixa de la UE...

    Respondre
Veure’n més
16
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts