Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Andorra la Vella

Andorra Telecom cobrarà un euro per factura en paper

Actualitzada 05/10/2017 a les 06:59
Andorra Telecom va anunciar que a partir del gener cobrarà un euro a cada client que vulgui mantenir la factura en paper. La companyia va explicar que gasten uns 576.000 fulls de paper i que això equival a 51 arbres, per això eliminen l’opció i ha iniciat una campanya per incentivar el canvi amb el sorteig mensual d’un iPad.
Etiquetes
  • #8 Divertit
    (05/10/17 23:42)

    Per pagar " The Cloud" !

    Respondre
  • #7 estevet
    (05/10/17 18:48)

    Jo fins i tot diria que és una mesura discriminatòria.

    Respondre
  • #6 Pobrets els arbres
    (05/10/17 14:32)

    Es curiós, quan feu publicitat,marketing i tríptics no pasa res per tallar arbres...pero per al client final un "euret" i un altre "euret" al final feu caixa veritat ? 

    Respondre
  • #5 pepe
    (05/10/17 14:21)

    menudo robo, me voy a cambiar de compañía...Espera, no puedo, el estado tiene el monopolio......Deberian haberle prohibido comprar nada en España, la reciprocidad de toda la vida...

    Respondre
  • #4 Oscar
    (05/10/17 12:49)

    Vigileu q a la gent gran li fican codificadors antics als menús pares li han fet

    Respondre
  • #3 Us penséu que som idiòtes?
    (05/10/17 12:06)

    Incentivar el canvi amb el sorteig mensual d'un iPad .....? Estem bojos o què, que passa, que en el procés de fabricació d'un Ipad no es contamina ....? Ens preneu el pèl? Sense comentaris, igual que els senyors de la Banca, comissions abusives sense regulació per part de l'Estat ni per cap organisme .....

    Respondre
  • #2 john
    (05/10/17 11:27)

  • #1 Carlos
    (05/10/17 09:07)

    Cobrar cobrar cobrar. Per llògica que deixin d'enviar-la i que descomptin un euro a la factura, ja que desapareixen les despeses d'impressió, paper, sobres, carters, etc etc, despeses que ara mateix ja es cobren a l'actual factura.

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts