Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Successos

La policia diu que els peruans els van insultar i no es van voler identificar

Les patrulles van acudir al local després de l’avís del gerent, que no els podia fer fora
Encara que sembli estrany, l’incident entre agents de policia i quatre ciutadans d’origen peruà “és el pa de cada dia dels dissabtes a la nit”, segons expliquen fonts policials. No perquè siguin peruans, sinó perquè sense importar l’origen els agents han de fer sovint sortides davant l’avís de baralles i quan arriben al lloc dels fets es troben que els ànims (fins i tot dels dos bàndols en conflicte) es giren en contra seva. La història de l’arrest dels peruans que es queixen d’excés de força policial és, segons les fonts del cos consultades, gairebé de manual.
El gerent d’un local
  • #11 William
    (03/10/17 23:06)


    És una pena que la mateixa policia asseguri que Andorra és un estat policial, per que segons ells les detencions del dissabte són de manual; amb les seves actuacions validen el que la policia espanyola va fer al poble catalá; no per ser policies tenen la veritat a les seves mans; menteixen, com expliquen que la dona intervinguda resulti amb múltiples lesions per tot el cos i la cara inflada; com poden manifestar que estaven beguts; si haguessin fet la prova d'alcoholèmia, dues d'ells no havien begut ni una gota, per emmanillar era necessari tirar-los al sòl?, sent així la repressió de la policia espanyola és un joc de nens comparada a la policia andorrana

    Respondre
  • #10 karlitos
    (03/10/17 21:48)

    Visca la Policia andorrana avui, dema i per molt anys.....!I A TOTS QUELS QUE VULGUIN RESPECTAR ELS NOSTRES VALORES I LA NOSTRA CULTURA.

    Respondre
  • #9 Ciutadà
    (03/10/17 20:40)

    Tenim el pais que tenim (seguretat, etc.) gràcies a la POLICIA!!! Molts emigrants venen a Andorra per la seguretat que ofereix el país. Que duri i ma dura amb tots els incívics!!! VISCA ANDORRA I LA POLICIA!!!

    Respondre
  • #8 Fart West Police
    (03/10/17 16:41)

    Andorra és el Fart West, un país sense llei ni ordre, on el més important són els diners i no la seguretat ciudatana, davant la inpunidad i passivitat policial, cotxes i motos circulen a gran velocitat produint contaminació acústica de primer ordre, a qui li importa això? Sembla que a la policia no.

    Respondre
  • #7 Ciutadá
    (03/10/17 16:03)

    Sort de la policia que tenim, tot el meu suport a la policia.

    Respondre
  • #6 karlitos
    (03/10/17 14:17)

    La llei no es fa respectar amb petons.......!o amb hipocrisia i conveniencia, con el mossos de esquarda de Catalunya.
    La llei no pot ser instrument de una policía política, la llei es un instrument de la constituiciò que es de tots.

    Respondre
  • #5 Jordi
    (03/10/17 11:48)

    Visca la policia.

    Respondre
  • #4 si
    (03/10/17 10:17)

    Sort de la policia, Visca el departament
    amb sembla molt be que controlin i si un no fa be lex coses...

    Respondre
  • #3 Grandalla
    (03/10/17 09:05)

    La gent sexcedeix, tot val a la nit i després és culpa duns professionals k fan la seva feina ( recordo si no mekivoco k van anar a defensar els empleats duna discoteca) ja els hi està bé. Segur k poc van rebre

    Respondre
  • #2 Vergonya
    (03/10/17 08:56)

    DoricoG va dir..
    Els veïns de la av. fener estem farts,portem molts anys aguantant els sorolls, crits i baralles del temple bar i el bar dels billars, la brutícia del càrrec amb vidres i vòmits i lo pitjor de tot que el comú posa un park infantil i als vespres entre el botellon i els marronós que hi defequen és un carrer vergonyós!! I el comú no fa res!! Ja està bé!!

    Respondre
Veure’n més
11
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts