Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
edifici inteL·ligent

La construcció de The Cloud, a l'estiu

Andorra Telecom aprova la licitació de l’enderrocament de l’edifici comercial, que ha de començar abans de Nadal
El consell d’administració d’Andorra Telecom va fer un pas endavant dijous, amb l’acord per iniciar la segona fase per a la construcció de l’edifici The Cloud. En la trobada es va aprovar la licitació per a les obres d’enderrocament (que en realitat seria deconstrucció, perquè s’ha de fer pedra a pedra) que s’hauran d’engegar el mes vinent i acabar abans de Nadal, segons di- ferents fonts properes a la pa­­ra­pública. El pla que va pactar el consell d’administració és derruir per després aprovar la licitació de les obres de construcció de The Cloud. En aquest cas els treballs haurien de
  • #14 Dani
    (28/09/17 14:35)

    Aquesta torre de Babel pròpia de "pijoprogres" es pagarà amb les nostres jubilacions,no tingueu ningún dupte. 

    Respondre
  • #13 ciutadana
    (26/09/17 21:59)

    prou de marejar la perdiu!!! Govern deixa de llençar els diners publics! Llei de responsabilitat política ja! Entre el "cloud" i el rafting laurediá...tots al psiquiatre , i a assumir responsabilitrats amb el patrimoni personal..o que no es faci !

    Respondre
  • #12 Carles
    (26/09/17 21:54)

    Bona iniciativa va dir..
    Si, una bona iniciativa per enfonsar el país i la seva economia! El seu cost ens endeutarà per sempre, i a nivell de coherència arquitectònica un despropòsit. I tot plegat, és una nau sense rumb.

    Respondre
  • #11 Bestia
    (26/09/17 16:53)

  • #10 GD
    (26/09/17 16:35)

    Factura final: 50.000.000 ! Així anem aquí ! Tenim un faraó que es diu Martí i un “grand prêtre” que es diu Don Cinca ! 

    Respondre
  • #9 MARKLIN2
    (26/09/17 15:01)

    AL CAP DE CASA UN COLOMER QUE AIXI ES ANIRA OMPLIN-EL CLOUD.

    Respondre
  • #8 Joan
    (26/09/17 13:38)

  • #7 Bona iniciativa
    (26/09/17 12:53)

    Molt bona iniciativa! En davant!

    Respondre
  • #6 Jep
    (26/09/17 12:30)

    Mira! Una mica mes que el deficit de la CASS d'aquest any! I aqui no es compta amb el manteniment d'aquest "edifici" que ens costara igual que el tunel dels dos valires, mes car el farcit que el pollastre. I si els catalans la lien, qui vindra a andorra? STA d'on treura els beneficis de roaming? Els que el volen fer, que facin una societat amb els seus calers i que el paguin ells. Jo estic disposat a regalar el terrerny als privats, pero que no ens costi un duro a nosaltres. I quan dic nosaltres dic Govern iAndorra telecom. Que apostin els seus calers i que els aprofiti. Ara, despres les perdues que les assumeixin els privats tambe.

    Respondre
  • #5 Toni
    (26/09/17 11:55)

    Molt parlar de pressupost participatiu, però només ens consulten per comprar les pipes. Que siguin valents i que organitzin un referendum, la pregunta és fàcile The Cloud Si, The Cloud No. O com els seus amics del PP, tenen por d'escoltar la ciutadania i treure les urnes.

    Respondre
Veure’n més
14
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts