Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIA DE MERITXELL

Vicenç Mateu deixa la porta oberta a ser candidat a cap de Govern per DA

El discurs del síndic general apunta a l’acord d’associació com a objectiu prioritari per a la segona part de mandat
El síndic general, Vicenç Mateu, en declaracions posteriors al discurs institucional de Meritxell, no va descartar ahir ser un dels candidats a cap de Govern per Demòcrates per Andorra (DA), de cara a substituir Toni Martí en les eleccions de la primavera de 2019. Mateu va expressar que “qualsevol andorrà no pot contestar que no li agradaria [presentar-se a cap de Govern] perquè és un privilegi, un honor i un mèrit”.
El síndic va insistir, però, que hi ha “molta feina per fer” en els tres períodes restants de sessions. Justament, en el discurs institucional que va oferir a les 9
  • #20 Carla
    (15/09/17 09:25)

    Una persona muy preparada y con amplia trayectoria en politica. Un andorrano que ama a su pais y trabaja para el. Bien por DA.

    Respondre
  • #19 Tot igual
    (12/09/17 14:05)

    El mateix gos diferent collar. Sempre s'ha de moure tot amb els mateixos polítics? Ara deixo una cadira i agafo una altra...Patètic i Andorra cada vegada més esfonsada en la miseria, lloguers desorbitants, salaris mínims per plorar, la població cada vegada més cremada, l'atenció a les botigues patètica. Un peix que es mossega la cua.

    Respondre
  • #18 Campolongo carles
    (10/09/17 12:46)

  • #17 Sarabarra
    (10/09/17 08:24)

  • #16 karlitos
    (10/09/17 00:52)

    Prefereixo la Monica Bonell.....! Seria la primera dona com cap de Govern, un exemple de igualtat amb la diferencia que haveria Rigor, Responsabilitat i Respecte per un poble , un Paìs, amb la bendiciò d´Europa. Inclos els caps o les coprinceps (el Bisbe i el president de Francia)terian el seu respecte....!

    Respondre
  • #15 Sonia
    (09/09/17 19:55)

    Sr mateu, es de persones madures de saber quan en sobra i quan en falta ja fa temps que esta empotrat à la cadireta cobrant per no fer res. senyor mateu despertis i vagi a casa a llegir alguns llibres de filosofia.

    Respondre
  • #14 David
    (09/09/17 19:50)

    Aquest mateu ja fa anys que viu de la padrina sense fer res. que si ambaixador que si sindic ara cap de govern ? Poster que treballi una mica aquest senyor 

    Respondre
  • #13 Porca miseria
    (09/09/17 18:02)

    Carles Campolongo va dir..
    Doncs noi , quina PENA de PEIS, que vols que et digui, tindrem el que ens mereixem..jo demanaria tindre com a minim una FP per votar, no sols el passaport.....

    Respondre
  • #12 Joan
    (09/09/17 17:17)

    Doncs molt bé, està en el seu dret, però ara que ja ho ha dit, per part meva, ja pot tancar la porta i que tiri la clau

    Respondre
  • #11 La perdiu li diu a la garça
    (09/09/17 16:17)

    Ondia!  Quin éxit... probeu amb algu que no coneixem, aquest i la seva cuchipandi no tenen cap amic. A lo millor heu d'imporatr algun tecnic seriós i per 4 anys. Algu que tingués capacitat per salvar lo poc que DA ens ha deixat.

    Respondre
Veure’n més
20
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts