Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Política

L'oposició de Sant Julià dubta que el projecte de ràfting sigui viable

Els consellers de la minoria es mostren “molt preocupats” i denuncien l’opacitat de la majoria
L’oposició de Sant Julià de Lòria ha manifestat els seus dubtes sobre la viabilitat del circuit de ràfting que la majoria projecta engegar el març de l’any que ve. Els consellers d’Unió Laurediana Joan Albert Farré i Rossend Duró han mostrat la seva preocupació pel fet que el comú decideixi tirar endavant l’activitat, tot i les incògnites que pesen sobre el projecte, i exigeixen al cònsol que faciliti els informes tècnics que avalen la viabilitat d’habilitar un circuit de ràfting al riu Valira. La minoria d’UL va demanar els informes econòmics i mediambientals per escrit al juliol tant al comú
  • #8 karlitos
    (03/09/17 20:54)

    No cal parlar de transparencia....! Parlem de Rigor, Responsabilitat i RESPECTE per un poble i tant UL i LC no ho han praticat mai i no ho praticaran mai perque no tenem gent amb aquesta capacitat.....Nomes tenem capacitat per manipular els vots i la gent, la realitat de abans i hara es la veritat.

    Respondre
  • #7 Dupond & Dupont
    (03/09/17 16:07)

    El que si va veure clar es el Sr Duró estant al Comú va ser naturlandia.... chapeau!... visionari!

    Respondre
  • #6 soc tonto
    (03/09/17 16:00)

    El Comu que va montar Naturlandia, va dir que faria una reunio de poble i el poble diria si es feia el parc o no, ja es va parlar que no era viable.(i vinga cap endavant amb el parc i desprès amb la montse més parc i toma) I ara les solucions no son viables. I jo em pregunto si no s'hagués fet el parc, ara ningú tindría que prendre aquestes decisions. Desde el meu punt de vista Sr. Farre cada vegada que parleu puja el pa, i el pa ja es prou car...soc tonto

    Respondre
  • #5 canya al mono
    (03/09/17 15:50)

    Ara l'oposició diu alguna cosa, i diu que no veu viable el ràfting. Doncs molt bé i que dades tenen? Han mirat el ràfting del Segre, del Pallars? Jo si.(hem reservo la resposta) Ara qüestionen aquest projecte que es l'únic que ha sorgit per apropar Naturlandia a Sant Julià, i dic l'únic que ells no han proposat,perquè no tenen cap projecte de futur ni van tenir cap projecte abans de Naturlandia. Es posible que UL tingues un projecte molt diferent del que es Naturlandia com un pla urbanistic nou i/o una repartició diferent del territori?. Sort teniu que no tot surt a la llum, es per això que no feu més oposició? No critiqueu la feina que fan els de la majoria per por? Sr. Farre sabeu molt del consell d'administraciò de Naturlandia de molts anys i tot el que ha passat desde les festes fins als vehicles, la contractació de gent per la compra de vots i les direccions que han anat passant ... Hi ha lauredians que sabem el que ha passat, com ha passat i qui ho ha fet, no ens pregueu per “tontets”,

    Respondre
  • #4 A.
    (03/09/17 15:16)

    Sr. Vila, som molts que varem confiar que Vostè portaria un canvi a la manera de gestionar el Comú de Sant Julia, Vostè es economista i la seva trajectòria intel•ligent a l'antic Consolat i sobretot la del seu pare així ho feia preveure, però, NO, no hi ha canvi, no es pitjor ni millor, no es res i això es fatal, això es fer el ridícul davant de la oposició i dels seus votants que amb les seves propostes electorals tant va il•lusionar. La Rabassa es un espai natural preciós que pot admetre altres projectes per potenciar-lo sense destruir res i Naturlandia, tal com esta ara, es un problema sense projecte de futur ( sigui el que sigui ) ni a curt ni a mig ni a cap termini. El Poble malt entretingut i els comerços buits i lo pitjor la enroscada seva amb el ràfting que no te cap sortida, nomes cal veure la Seu, però això encara es pot rectificar i tothom ho aplaudiria, sempre val mes una retirada a temps que un fracàs estrepitós que es el que serà. Sr. Vila, la supèrbia es mala consellera, si pot canvi de ruta i si no es veu amb el valor suficient per gestionar i intentar anant solucionant tota la difícil problemàtica heretada dels antics gestors comunals es retira i buscarem gent valenta que si ho puguin fer, però Vostè si vol….pot, encara som molts que estem al seu costat i que ajudarem amb totes les iniciatives sensates i il•lusionadores de Futur que pugui presentar sobretot si ho fa en reunió de Poble i com a canvi total de lo que fins ara s'està fent. Gracies. A.

    Respondre
  • #3 Canòlich
    (03/09/17 12:49)

    Per entrar a Natulandia no hi ha cap límit per raó de l'edat. Suposo que al Tobotronc sí. També hi ha límits d'edat pel ràfting al Pallars. No és evident deixar infants i adolescents mentre els pares fan ràfting si pensem que Naturlandia es vol parc temàtic per a tota la família. Seria ja massa càstig que els infants i adolescents no puguin ser usuaris del Tobotronc ni tampoc del ràfting.

    Respondre
  • #2 Joan
    (03/09/17 08:01)

    "Molt preocupats" estàvem bona part dels lauredians quan, fins al darrer dia de l'administració Gil-Torrentallé, ens afirmaven que Naturlandia JA arribava al comerç, a la restauració i als hotels de la parròquia. Llegint entre línies sembla -per fi!!- que des d'UL ja accepten l'evidència: que Naturlandia mai ha portat benefici al poble de Sant Julià.

    Respondre
  • #1 Germà
    (03/09/17 07:47)

    Quan el Sr. Farré, ben feliç, afirma que: “la gestió d'un comú ha de ser una cosa transparent i oberta", som molts a Sant Julià que ens agafa un riure nerviós i força trist: El Sr. Farré va formar part del Consell d'Administració de CampRabassa molts anys! Ni l'administració Josep Pintat, ni l'administració Montserrat Gil varen destacar per la seva transparència. Els grans senyors d'UL -Farré un d'ells- mai varen exigir al Sr. Josep Pintat i a la Sra. Gil que fossin transparents envers la ciutadania, per no dir res de les vexacions que la Sra. Gil va infligir als dos consellers de l'oposició quan demanaven el pla de viabilitat de Naturlandia.

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts