Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
atenció social

La meitat de queixes del Raonador es resolen a favor de l'interessat

Els expedients que afecten la CASS se solucionen en un 20% i els que concerneixen l’administració general en un 40%
Al voltant del 50% de les queixes que rep el Raonador del Ciutadà es resolen a favor de l’afectat. En el cas dels expedients que concerneixen l’administració general i a la CASS, els dos organismes que acumulen la majoria de demandes, el percentatge de resolució baixa al 40% en el primer cas i al 20% en el segon, segons va explicar el Raonador, Josep Rodríguez, en una entrevista al Diari. Rodríguez va assegurar que es tracta de percentatges similars als dels seus homòlegs europeus i va destacar que la resposta sol ser positiva i quan no, és perquè la llei
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2016 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477