Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Turisme

Els hotels són valorats pels clients amb una mitjana de vuit a internet

La nota dels portals de reserves és una primera referència per als establiments, que hauran d’afrontar un test de reputació ‘online’ per determinar-ne la categoria
Els hotels afronten amb garanties l’avaluació de reputació online a què els vol sotmetre el Govern amb la nova Llei d’allotjaments a l’hora de classificar-ne la qualitat. Un test que fins i tot els podria fer guanyar o perdre estrelles. Els establiments aproven de mitjana amb un notable les valoracions dels usuaris a internet una vegada hi han pernoctat. Al portal de referència Booking, la nota mitjana de 160 hotels frega el 8 sobre 10, mentre que en altres dominis, com ara Trivago, on hi apareixen més de 120 hotels, la nota mitjana és de 7,9. La mostra és prou
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2016 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477