Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Parc d'animals

Medi Ambient multa Camprabassa amb 6.000 euros per la mort de l'os 'Torb'

L’expedient sanciona per la falta de manteniment al tancat i per no complir les mesures de seguretat
El departament de Medi Ambient ha sancionat Camprabassa, la societat gestora de Naturlandia, amb 6.000 euros amb motiu de la mort de l’os Torb, que va fugir del seu tancat i va ser abatut per un treballador del parc. Govern va comunicar ahir la finalització de l’expedient sancionador incoat, que es tanca amb dues sancions per infracció greu de 3.000 euros per “manca de manteniment i de compliment de les mesures de seguretat al tancat dels ossos”.
El cap de Govern, Toni Martí, va informar ahir de les conclusions de l’informe al cònsol major de Sant Julià de Lòria i president
  • #8 pressa de pel
    (09/08/17 18:39)

    Es remena massa la perdiu.Les coses es tenen que dir per el seu nom. La porta era oberta o tancada(mireu les càmeres) La reixa era trencada o no (ídem) El tirador on era? qui el Truca? desde on be? quant triga? El manteniment era l'adequat? hi havia informes anteriors? Perquè el primer informe de govern? perque el director general no diu res? Això es una presa de pel i això que en tinc poc..... claretat Naturlandia sembla que estigui amb un altre mon, que no sigui ni de la parroquia, nio del país, el que succeeix a Naturlandia no en sabem ni la quarta part, com es diu amb Castella ES UNA MERIENDA DE NEGROS, i quatre que han xupat el que han volgut, si preguntem be tindrem les respostes adequades, tindrem el valor de preguntar?. Realment volem saber el que va pasar, tant amb l'os com amb els anys anteriors......

    Respondre
  • #7 Paga la padrina
    (09/08/17 12:06)

    La multa pel que va disparar, i que li confisquin l' arma i la llicencia de caça de per vida.

    Respondre
  • #6 Fart de tanta desidia i Incompetència
    (09/08/17 12:01)

    Perdonin que hem desviï del que es comenta al article, però voldria aprofitar per comentar un tema relacionat amb La Rabassa i es que es tot plegat molt indignant i vergonyós, denota que els que ens governen no tenen ni la menor idea de fer-ho. L'Altre dia pujant a La Rabassa vaig veure que en la part alta s'estaven fent unes actuacions als vorals de la carretera, arreglant els desaigües i posant guarda barreres o balles protectores de fusta, en zones on la carretera era molt ampla i en trams completament rectes, no dic que no es tingues que fer, però hem sembla, que no se si Govern o el Comú, no apliquen els sentit comú a les coses no sabent donar prioritats a les coses i el que mes m'indigna es que en un moment on s'ha de mirar prim amb que i com es gasten els diners es importantíssim pensar amb coneixement. Ho dic sobre tot, per que mes a baix, en la zona entre Auvinya i Juberri, la carretera en alguns trams, es molt estreta amb zones realment perilloses i mes si pensem amb la quantitat de vehicles que hi passen a diari. Ja fa molts temps que no anem be en aquest país i tots en tenim la culpa governants molt sovint uns incompetents i per que no dir-ho funcionaris o lamento es així i per descomptat els que'ls votem també hem som molt culpables.

    Respondre
  • #5 Julià.
    (09/08/17 10:48)

    Tan difícil és fer una consulta popular sobre Naturlandia?

    Respondre
  • #4 Santi
    (09/08/17 09:23)

    Quina paradoxa, una multa que pagarem entre tots, amb impostos ....

    Respondre
  • #3 Una direcció del parc molt decebedora
    (09/08/17 08:51)

    Cal no oblidar, a l'hora de valorar l'incident de l'os, que fa un parell d'anys els tècnics de govern varen detectar que la via de socors, que ha de permetre arribar una ambulància a un punt del recorregut del Tobotronc, estava impracticable. Millor no imaginar el què hauria pogut passar.

    Respondre
  • #2 karlitos
    (09/08/17 08:12)

    I....el Rafting per cuand....? Es qu`aquest Comù lo fa tot molt be. Segur que governaran per molts anys.......!

    Respondre
  • #1 Josep
    (09/08/17 07:29)

    És insostenible la situació de l'equip directiu de Naturlandia encapçalat pel Sr. Ordóñez. Si el Sr. Vila no actua, la ciutadania ho valorarà com una actitud incomprensible de feblesa. Si el Sr. Vila no actua, s'incrementarà el desprestigi personal del cònsol major. És inajornable ja l'anunci del tancament del parc d'animals. Cada dia es fa més evident que, si l'estudi de viabilitat de l'empresa KPMG va mantenir la continuïtat del parc d'animals, va ser degut a una exigència del Sr. Vila. Som molts a Sant Julià que, tanmateix, pensem que la cota 1600 es pot mantenir un parell o tres d'exercicis comptables més, per veure si es produeixen signes evidents de recuperació. Però el que la parròquia i les seves finances necessiten absolutament és que el Sr. Vila abandoni la bombolla de messies redemptor on viu fora de la realitat del parc i força de la parròquia.

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts