Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
justícia

La Batllia admet a tràmit la demanda dels Viladomat contra la plataforma

Cinca recorda que un cop judicialitzat l’únic que pot fer Govern és “veure l’esdevenir de les obres”
La secció administrativa del Tribunal de Batlles ha admès a tràmit la demanda presentada pels germans Joan, Cristina i Xavier Viladomat contra l’acord del Govern del 29 de març mitjançant el qual es va declarar d’interès nacional el projecte de construcció de la plataforma esquiable al peu de la pista de l’Avet, de l’estació de Soldeu, i de l’aparcament soter­rat adjacent. La demanda també és contra la resolució dictada pel Govern el 31 de maig que desestimava el recurs presentat per la família Viladomat contra la declaració d’interès nacional. Els màxims accionistes de Saetde van presentar la demanda a final
  • #8 Esquiadora
    (03/08/17 22:18)

    Algu em pot explicar per que no es declaren totes les estacions d'esqui d'interès nacional? O es que Soldeu es mes maco No es normal el que passa en aquest pais

    Respondre
  • #7 cortalet
    (03/08/17 22:01)

    per vergonya la venta de accions d'arcalis ja es dina com a dat i beneit sense cap concurs public, o el faran ara al agost, de totes totes el comu d'encamp tindria que demanar els seus dividents i que si bol comprar algo que ho faci amb els seus calers i no amb els calers sequestrats del encampadants

    Respondre
  • #6 especulació
    (03/08/17 12:58)

    Qui ha vingut a especular al Pas de la Casa? qui ha permès les edificacions i el desenvolupament del poble tal qual és ara. Els mateixos del Pas??? No, certament que no.  Els de fora, però no de tan lluny, d'Andorra mateix, gent que ni han visitat el poble. Han deixat el més lleig i barato i ja t'arreglaràs, tot per especular i prou sense cap mirament. 

    Respondre
  • #5 indignació
    (03/08/17 12:53)

    i per què el turista de qualitat no pot dormir al Pas de la Casa. O és que la neu només ha de ser el privilegi de Soldeu i Canillo? Ja és hora, que Govern i Comú facin esforços al Pas de la Casa que els que hi hem viscut tota la vida  hem servit sempre el millor de nosaltres mateixos, amb els nostres propis recursos, sense privilegis ni trampes. I de neu encara n'hi ha a d'altres parròquies que també es mereixen atenció.  

    Respondre
  • #4 Plataforma Si
    (03/08/17 10:53)

    Si volem fer un salt de qualitat en el turisme de Neu, Soldeu es el cami, Hotels de 1 Nivell, un poble dintre el que es pot, Soldeu es lleig, arregladet,...que volem que els turistes de qualitat dormint al Pas( el nostre Lloret/magaluf) el Sr Vilafomat, sap que Ordino te potencial, ara a fer Arcalis mes exclusiu encara, i Sr Viladomat no busqui excuses barates, té molta vist, es un empresari d Exit, no ens vengui rodes de moli !!! Faci la seva, i deixi als altres que es guanyin la vida. 

    Respondre
  • #3 Encampada
    (03/08/17 10:47)

    No estic d accord amb casi res amb aquest govern, visc a Encamp, i estic a favor de la plataforma, el Sr.Viladomat a fet valer aquesta excusa, com podria haber sigut concordia o el Palau de Gel de Canillo, Soldeu i la parroquia de Caniillo en general els ultims any a guanyat moltes plaçes Hoteleres i de qualitat, ell sabia que a la llarga, 2 o 3 anys, mes gebt accediria pels accesoos de Ensisa que pels seus, i rebre €€€ en funció de on accedeix la gent, per ell abans era bon negoci, ara veia que haviat guanyaria mes Canillo, endavant amb la plataforma !!!

    Respondre
  • #2 No anem bé
    (03/08/17 10:07)

    No entenc perqué la Batllia accepte aquesta demanda,quan tot está fet i beneit i les obres ja comencades,han fet el que han volgut,aquesta es la oligarquia andorrana,el poder de la majoria ara ja poden cantar els d'APADMA. No anem bé.

    Respondre
  • #1 Interes particular
    (03/08/17 09:56)

    La Plataforma es la vergonya nacional. Es el reflexe de que la majoria absoluta pot saltarse totes les lleis i fer les coses a velocitat expres per ajudar als amics

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts