Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Andorra la Vella

Intervenen 19.895 euros procedents d'Andorra

Actualitzada 03/08/2017 a les 06:43
La guàrdia civil va interceptar dimarts a la duana de la Farga de Moles un home de nacionalitat espanyola quan es disposava entrar a Catalunya amb 19.895 euros procedents d’Andorra. L’home portava els diners dins d’un sobre dins la guantera del cotxe.
Etiquetes
  • #9 Carlemany
    (08/08/17 22:12)

    Sembla que hi ha molts andorrans amb passaport, però d'orígens messetaris que no han superat el seu vernacle i tradicional odi als catalans. Quina mania a negar el sentiment nacional als catalans! Doncs, sabeu, és això precisament que ha enfortit la consciència nacional catalana. I malgrat aquests espanyolistes disfressats d'andorrans, el catalanisme mai no ha estat antitètic de l'andorranisme. Al contrari, els catalanistes estan orgullosos de la existència d'Andorra i dels nostres llaços culturals.

    Respondre
  • #8 Txumari
    (04/08/17 12:16)

    I quan siguem independents què direu? Seguirem sent enemics vostres? La frontera potser és amb Espanya, si, pero també amb Catalunya, no? Entenc que cadascú té la seva opinió i tot és respectable, però guardeu-vos la bilis per altres temes, si us plau!

    Respondre
  • #7 chk
    (04/08/17 11:48)

    No tenim cap problema amb catalunya, el problema es de Catalunya amb Andorra, que es pensen que som la cinquena provincia... i ames a mes, la frontera es ESPAÑOLA no de cataluÑa.

    Respondre
  • #6 jo
    (04/08/17 11:07)

  • #5 AND
    (04/08/17 08:34)

    Quin problema teniu amb Catalunya?? Quina reacció mes visceral...A un Català li podeu dir missa companys, ells tenen el seu sentiment que ni la frontera Espanyola del Runner ni la Guardia Civil podràn canviar. I la cosa sembla que la tenen bastant "encaminada".......

    Respondre
  • #4 chk
    (03/08/17 17:44)

    a lo millor el periodista o la periodista es el que portaba la CAT a la matricula....segons el periodista diu una cosa o una altra!!

    Respondre
  • #3 G...
    (03/08/17 10:23)

    Estic totalment d´acord amb #1 i #2. Hauríem d´acabar amb aquests comentaris ridículs. És una frontera entre Andorra i Espanya. A la frontera, és la Guardia Civil que fa la feina. Quan passem la frontera del riu Runner, entrem a Espanya ! Catalunya és una provincia autònoma (una regió) ni més, ni menys ! Trobo totalment estúpid aquesta manera de dir les coses ! Aquí, es tracta de nacionalitat. TOTS els espanyols tenen la NACIONALITAT ESPANYOLA i passaport ESPANYOL. La nacionalitat catalana NO EXISTEIX ! A vegades, sembla bastant difícil fer entendre una cosa tant elemental ! 

    Respondre
  • #2 josep
    (03/08/17 09:45)

    Estic d'acord amb Jesus. La frontera es España .  El titol de la noticia sembla una complicitat amb els independentistas. La conferencia impartida per el Sr Artur Mas sembla que comença a tindre efectes

    Respondre
  • #1 jesus