Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
reunió bilateral

La donació d'òrgans, més a prop

La ministra de Sanitat indica que no hi haurà “cap problema” perquè els andorrans i residents ho puguin fer a Espanya
El govern espanyol i l’Organització Nacional de Trasplantaments (ONT) de l’Estat veí del sud no posaran cap impediment perquè els andorrans i residents puguin fer donacions dels seus òrgans a Espanya. Ho va assegurar ahir la ministra espanyola de Sanitat, Serveis Socials i Igualtat, Dolors Montserrat, després de la trobada que va mantenir amb el ministre de Salut, Carles Álvarez. Ara tot està en mans del Govern, que ha d’acabar d’elaborar el projecte de llei de cèl·lules, òrgans i teixits, i que el ministre preveu entrar a tràmit parlamentari abans que acabi l’any, conjuntament amb el projecte de llei de
  • #20 karlitos
    (03/08/17 00:02)

    La foto amb els consellers lauredians en fa pensar que volen traficar amb els organs del ós Torb...........!En preocupa que no ting tumba.....i que sigui un secret d´estat.

    Respondre
  • #19 G...
    (02/08/17 23:56)

    Davant de tots aquests comentaris, no entenc com puc perdre el temps llegint aquest diari digital  ! Patètic 

    Respondre
  • #18 Santi
    (02/08/17 21:42)

    Un negoci més subjecte a l'especulació del mercat de la vida o la mort,un tràfic d'òrgans en tota regla però legalitzat.

    Respondre
  • #17 costos i tràfic
    (02/08/17 19:13)

    Sabeu el que costa tot axó? Sabeu els danys colaterals perversos? Comwnceu a informar- os sup

    Respondre
  • #16 JP
    (02/08/17 19:03)

    Des d'aqui faig una crido al Govern d'Andorra perquè informi i culturitzi una mica més el país en aspectes de la donació d'òrgans. A hores d'ara tant Espanya com França estan trasplantant òrgans dels seus respectius paisos a aquell ciutadà que ho necessiti d'Andorra. Ja és hora que Andorra també reverteixi el favor que ens estan fent, i la manera seria fer convenis amb Espanya o França perquè puguem també ser donants d'òrgans. Sento vergonya aliena en comprovar la poca sensibilitat d'alguns ciutadans andorrans.

    Respondre
  • #15 Tamiflù
    (02/08/17 18:28)

    Espanya? però si no destinen ni un sol euro a recerca i desenvolupament, em pregunto què ens poden aportar els reis de la corrupció i la faràndula .... algú se'n recorda de l'estafa de la Grip A?

    Respondre
  • #14 Ricard
    (02/08/17 16:56)

    Cada dia som més espanyolitzats, això si és un trasplantament, però de cervell.

    Respondre
  • #13 Andorrà
    (02/08/17 14:07)

    Ara s'hauria de fer signar el mateix acord o millor amb França (i Portugal i altres paisos).

    Respondre
  • #12 CAT
    (02/08/17 14:00)

    Montserrar va dir..
    Informat una mica abans de parlar. Catalunya al 2016 va ser lider mundial en trasplantaments d'organs, gracies a les donacions viu a viu.  Es penos que espanyols com tu seguiu espanyolitzant catalunya, sobretot cuan nomes us interesa explotar i apropiar-vos de la generositat dels catalans.

    Respondre
  • #11 RJ
    (02/08/17 13:00)

    Jo solament accepto òrgans provinents de portuguesos i francesos. Òrgans espanyols, NO GRÀCIES, abans la mort.

    Respondre
Veure’n més
20
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts