Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
camps de neu

Ensisa accelerarà la construcció de la plataforma per tenir-la el 2018

Les obres duraran estiu i hivern i incorporaran solucions per estalviar temps i finalitzar la infraestructura el novembre de l’any que ve
Ensisa accelerarà els treballs de construcció de la plataforma esquiable de Soldeu per tal que estigui feta el novembre del 2018. El director general de la compa­nyia, David Hidalgo, va assegurar que les obres de construcció de la infraestructura, que costaran 24 milions d’euros, duraran tant estiu com hivern –tot i que amb variacions per adaptar-les a la temporada d’esquí– i que s’intentarà recuperar el temps perdut, de manera que es puguin finalitzar els treballs a final de l’any que ve, tal com preveia el pla inicial que fixava l’inici de les tasques el juny passat. “L’obra s’engega i ja
  • #9 Robert
    (03/08/17 01:55)

    Suposo que ni ministres ni funcionaris marxaran de vacances sense resildrebels expedients pendents no? O cal que siguin verds?

    Respondre
  • #8 coloms i coloms
    (02/08/17 19:21)

    posats a tapar el riu podem fer volar molts coloms, i alguns de més gran interès nacional i si els particulars podem apropiar-nos del riu o del cobert del riu ja ens posem també a fer plans!!! increïble tot plegat!!

    Respondre
  • #7 MUFLO del patapou
    (02/08/17 17:20)

    Jo la plataforma la trobo molt correcta una inversió que millorara el peu de pista de soldeu. L' unic que no trobo que és més en lloc de una obra d interès Nacional mes aviat de interès particular de la estació i del(s) Hotel peu de pista de soldeu. Aquest Govern és molt "" como Heineken"" (piensa en verde.) Però per el Mon del esquí i motor econòmic és positiu. La sortida de SAETDE de Grandvalira és molt negatiu.

    Respondre
  • #6 Josep
    (02/08/17 13:25)

    PEPE va dir..
    Pel que sento a dir, estan encantats de la vida!

    Respondre
  • #5 PEPE
    (02/08/17 12:39)

    Qué en diu  el banc Credit Andorrá

    Respondre
  • #4 A la DA
    (02/08/17 11:48)

    DA treballa unicament per interesos privats, DA no representa el poble! Vergonyos. 

    Respondre
  • #3 Ilegal
    (02/08/17 10:24)

    Tot es molt fosc, avui surt a tota la premsa com si d'un rentat de cara es tractes. Aixo es ilegal i per molt que surti a la premsa tothom sap que es ilegal. Aixo no es d'interes nacional, es interes particular, no compleix amb la llei i ademes trinxeu tot el medinatural.

    Respondre
  • #2 Canvi climàtic
    (02/08/17 10:03)

    Em sembla que s'ha fet tot a la babalá,A veure,aquesta plataforma está situada gairebé a la solana,(Sol-Deu,sol prop de Déu,aixó portará amb el canvi climàtic que ja estem patint,que més d'un hivern,(Nadal) no hi hagi neu,també faltará l'aigua per fer-ne,s'havia d'haver fet abans tot uns estudis climàtics col cal.

    Respondre
  • #1 Josep
    (02/08/17 09:52)

    Que ràpida que és l'administració alhora de solucionar necessitats d'alguns ciutadans que gaudeixen del privilegi dels polítics i que lenta que és quan es tracta de solucionar els problemes dels andorrans del carrer. Andorra és una democràcia malalta.

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts