Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
'Cas bpa'

Els Cierco eviten la sanció per la fallida de Banco Madrid

El jutge la declara fortuïta, i per tant no s’han de fer càrrec del descobert
El magistrat espanyol Carlos Nieto va declarar ahir que la fallida de Banco Madrid va ser fortuïta. De manera que els germans Cierco i Joan Pau Miquel eviten les sancions econòmiques, que s’elevaven a 90 milions d’euros. El jutge ha desestimat la petició del fiscal Carlos García Berro, que sol·licitava explícitament que la fallida fos declarada culposa i, en conseqüència, que els set membres del consell d’administració de l’entitat es fessin càrrec de forma proporcional als 200 milions de descobert que va provocar el procés de dissolució. El màxim òrgan estava format per José Pérez Fernández (president), Joan Pau Miquel
  • #10 Pepito al que le gusta el xupito
    (29/07/17 21:42)

    Poc a poc sera veritad lo que el diari diu. Mentrestant aneu preparant les carteres...nomes tocará a uns 5000€ per CAP.

    Respondre
  • #9 GDR
    (29/07/17 14:01)

    Poster que al final, els que pensàvem culpables no o seran pas tant i potser trobarem alguns "polítics" del país, no donaré noms, que hauran de respondre ! Personalment, penso que hi va haver un cert pànic o, potser, una Excel.lenta ocasió d'amagat coses ! Qui sap ?! 

    Respondre
  • #8 Josep
    (29/07/17 11:26)

    El castell va caient, però tinguem clar que ni el senyor Toni Martí ni el senyor Cinca assumiran personalment les multes milionàries que s'hauran de pagar als Cierco i companyia. Les pagarem entre tots i durant molts anys en forma d'impostos. Serà com el túnel liberal dels Dos Valires però en versió banca.

    Respondre
  • #7 batdefu
    (29/07/17 11:02)

    Llegeixes altres diaris on hi diu clarament que no s'han presentat proves on hi haguès cap indici de blanqueig.El castell va caient....

    Respondre
  • #6 Joan pere
    (29/07/17 10:54)

    Val la pena analitzar la situacio la fallida va ser provocada per els organismes del govern espanyol,cosa que dit govern si hagues volgut podiem deixar el proces obert sense fer fallida,el govern andorrà res a veure srs.

    Respondre
  • #5 la ultima y nos vamos
    (29/07/17 10:54)

    SENTIT COMU 1 - DA i els millors 0 aixo va per golejada !!!!!! andorrans apretaros los machos

    Respondre
  • #4 batdefu
    (29/07/17 10:29)

    M'encanta veure com cau el castell de mentides creat pel govern dels millors i els seus acol.lits. Ciutadans d'andorra!!! aneu preparant les carteres que l'indemnització la pagareu vosaltres i no els que han creat aquest merder, Marti & Company.

    Respondre
  • #3 caram!
    (29/07/17 10:20)

    Caram! una gran noticia per la bona imatge de la nostra banca que queda exculpada de qualsevol acusació de xarxa de blanqueig. Quantes voltes heu de donar al text per no dir el que és evident: que s'ha confirmat la innocència de Miquel i dels germans Cierco.

    Respondre
  • #2 No perdem la fe
    (29/07/17 09:27)

    Si els responsables de Banco Madrid "eviten" (com dieu) pagar els 200 milions d'indemnitzacions, significa que els hauran de pagar els responsables del govern andorrà ? Segons diu España, els "millors" ja queden com els verdaders causants del desastre ?. Alló de que "hem salvat la plaça financera", "hem salvat al país", "sort de nosaltres, som els millors", bla,bla,bla.... Com sempre li tocarà pagar al poble amb impostos, impostos i més impostos.

    Respondre
  • #1 El Corb
    (29/07/17 09:12)

    Crec que tot això és començarà a animar de veritat a partir d'ara. El cas BPA esdevindrà històric i farà rajar molta tinta. Els que han obert la caixa dels trons poden començar à tremolar...

    Respondre
10
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts