Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
servei de comunicació

80 empleats en dos anys al 'call center'

El centre d’atenció de trucades d’Andorra Telecom preveu augmentar el nombre d’empleats i clients i duplicar la facturació fins a arribar als 1,5 milions
El centre d’atenció de trucades impulsat per Andorra Telecom, l’anomenat Espic, preveu arribar als 80 treballadors a fi d’any, quan en faci quasi dos de l’inici de l’activitat a l’edifici Els Arcs de la Massana. El primer contact center d’Andorra va començar a caminar el febrer del 2016 amb 28 teleoperadors i donant servei a tres empreses. Un any i mig després, el que fou el primer projecte de diversificació d’Andorra Telecom impulsat amb la companyia catalana MST Holding ha arribat als 60 treballadors i a les deu empreses client, cinc de nacionals i cinc d’internacionals, entre les quals hi
  • #1 lluis
    (28/07/17 14:35)

    Són treballadors precaris. Funciona com una subcontrata. Si aquests treballadors estiguèssin treballant directament per les empreses client, tindríen millors condicions laborals. Aquests tipus d´empreses no interessen a Andorra.

    Respondre
1
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2016 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477