Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
servei de comunicació

80 empleats en dos anys al 'call center'

El centre d’atenció de trucades d’Andorra Telecom preveu augmentar el nombre d’empleats i clients i duplicar la facturació fins a arribar als 1,5 milions
El centre d’atenció de trucades impulsat per Andorra Telecom, l’anomenat Espic, preveu arribar als 80 treballadors a fi d’any, quan en faci quasi dos de l’inici de l’activitat a l’edifici Els Arcs de la Massana. El primer contact center d’Andorra va començar a caminar el febrer del 2016 amb 28 teleoperadors i donant servei a tres empreses. Un any i mig després, el que fou el primer projecte de diversificació d’Andorra Telecom impulsat amb la companyia catalana MST Holding ha arribat als 60 treballadors i a les deu empreses client, cinc de nacionals i cinc d’internacionals, entre les quals hi
  • #1 lluis
    (28/07/17 14:35)

    Són treballadors precaris. Funciona com una subcontrata. Si aquests treballadors estiguèssin treballant directament per les empreses client, tindríen millors condicions laborals. Aquests tipus d´empreses no interessen a Andorra.

    Respondre
1
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2016 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477