Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Successos

Enxampat un cotxe andorrà a 188 km/h en un tram de 90

Els mossos denunciaran el conductor per cometre un delicte contra la seguretat viària
Els mossos d’esquadra van denunciar un jove conductor de 20 anys quan circulava amb el seu vehicle de matrícula andorrana pel terme municipal de Tàrrega a 188 km/h en un tram de la carretera que estava limitat a 90 km/h. Els fets van passar la tarda de dilluns, al punt quilomètric 7,5 de la carretera L-310, quan el cos policial català va detectar la infracció del conductor amb matrícula andorrana i va decidir penjar-ho a les xarxes socials amb un avís on deia que denunciarien penalment al jove per un delicte contra la seguretat viària. Segons van informar els mossos,
  • #10 CDiego
    (26/07/17 18:16)

    A aquesta velocitat que quedaria de un ciclista? D una dona creuant la carretera? D un nen? Que te al cap aquest des- cerebrat?

    Respondre
  • #9 Caça de bruixes
    (26/07/17 17:24)

    I què? I què mes dá que fos "andorrà"...? Estava begut o sota efectes de l'alcohol? potser estava sota els efectes d'algun medicament? A trencat alguna cosa? A fet mal a algu? On és el problema? Perquè es criminalitza la velocitat? A Alemanya i altres països no hi ha límit de velocitat, perquè en aquestes latituds tercermundistes si?

    Respondre
  • #8 Josep
    (26/07/17 11:23)

    Saps que vas ràpid quan els mosquits s'enganxen als vidres laterals (Walter Rohrl)

    Respondre
  • #7 Escuderia PAF
    (26/07/17 11:15)

    Pininfarina va dir..
    Els qui posen les vides en perill, són els països, que permeten matricular vehicles que superen la velocitat permesa. Quin sentit té fabricar vehicles de 300cv que circulen per la via pública i superen facilment els 200km/h?. Les ITV, de què serveixen?.

    Respondre
  • #6 Pininfarina
    (26/07/17 11:02)

    el que s'ha de fer es limitar els cotxes des de fabrica... no te sentit que actualment un cotxe arribi a 180km/h si nomes estaria permesa aquesta velocitat en un circuit professional... i el paio aquest a la garxola per posar la vida de la resta de persones en perill...

    Respondre
  • #5 Repressiò i recaudaciò
    (26/07/17 10:50)

    Proposo que les carreteres i autopistes no tinguin límit de velocitat, d'aquesta manera s'acabaran les entrades de diners a l'Estat que després no es repercuteixen en unes millors carreteres, més seguretat amb els guardarailes i les motos etc. D'aquesta manera s'acabarà la bicoca de les multes, que ja està demostrat que no serveix per a res, només per causar repressió i recaptació.

    Respondre
  • #4 Escudería PAF
    (26/07/17 10:25)

    Peu a fons!

    Respondre
  • #3 felicitats nen
    (26/07/17 10:17)

    20 anys i un cerbell de 10

    Respondre
  • #2 Clio Rs
    (26/07/17 10:08)

    Davant el dubte, Gas a fons ...!

    Respondre
  • #1 Emerson
    (26/07/17 09:14)

    Fitipaldi

    Respondre
10
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts