Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
incident a Naturlandia

Detingut l'exguarda que va matar l'os

Se li imputa un presumpte delicte contra el medi ambient perquè no estava justificat que hagués d’abatre l’animal i s’hauria precipitat
La policia va detenir ahir l’exguarda que va abatre amb dos trets el 14 de juny passat un os que es va escapar del tancat del parc d’animals de Naturlandia, segons ha pogut saber el Diari. És el resultat de les investigacions que ha dut a terme el cos d’ordre al voltant de l’afer un cop va tenir l’informe dels banders a principis de mes. Després de prendre declaració a set persones relacionades amb el parc juntament amb les investigacions sobre el terreny, la policia ha arribat a la conclusió que no hi ha motius suficients per justificar haver matat
  • #14 GDR
    (26/07/17 05:51)

    Més enllà d'això, penso que el problema número u ès la formació professional i la preparació ! 

    Respondre
  • #13 Jaume
    (25/07/17 15:35)

    Pobra, pobra Andorra! De qualsevol fet en fem notícia! A la presó per abatre un ós que havia sortit del seu recinte...? Doncs ja sabem que els propers treballadors que es puguin trobar en una situació similiar no abatran cap ós, i es plantejaran 2 opcions: 1- Marxar en direcció contrària per no haver de prendre cap decisió crucial 2- Seguir a distància prudencial l'animal i nomes disparar-li en el moment que s'hagi menjat un mínim de 3 persones adultes i 2 infants. Mai abans. Per si de cas.

    Respondre
  • #12 Roser
    (25/07/17 12:32)

    D'aquí pocs dies es tornarà a una certa normalitat. Perdoneu que sigui presumptuós: 0 NATURLANDIA TANCA EL PARC D'ANIMALS O EL PARC D'ANIMALS ACABARÀ TANCANT NATURLANDIA.

    Respondre
  • #11 Josep
    (25/07/17 11:48)

    En aquest país per disparar a un os (fet totalment reprobable) te'n vas a la presó però per disparar a l'edifici de la policia et donen la llibertat. És ben curiós, no trobeu?

    Respondre
  • #10 Jorgi
    (25/07/17 09:55)

    Espero q li caigui el pèl. 

    Respondre
  • #9 Baloo
    (25/07/17 09:52)

    Surt més car caçar legalment un os a Rússia que pagar una multa per fer-ho il·legalment a Andorra

    Respondre
  • #8 Bonnie & Clyde
    (25/07/17 09:49)

    És de suposar que quan aquest home es va casar va prometre ser fidel, estimar-la, cuidar-la i respectar-la, en lo bo i en lo dolent, en la riquesa i en la pobresa, en la salut i en la malaltia, així com en la comissaria compartida.

    Respondre
  • #7 Pep
    (25/07/17 09:49)

    El "zoom" que es fa a la foto queda petit.... no distingeixo la marca de les ulleres... Dd'A esteu perdent professionalitat i pistonada.... ànims

    Respondre
  • #6 Peret
    (25/07/17 09:40)

    Se sent com una oloreta de cortina de fum... que facil és agafar 2 treballadors, donar els hi un càrrec a posteriori (algú havia sentit parlar abans de "director" i "sots director" del parc d'animals?) i carregar-els hi la culpa de totes les disfuncions de Naturlandia. Ja no es parla de la manca d'inversions en el Tobotronc, en el propi parc d'animals... i el màxim responsable de Naturlandia segueix al seu lloc...

    Respondre
  • #5 Julià
    (25/07/17 08:40)

    Matar un os sense trobar-se en situació de perill i tenint a mà una escopeta amb dards tranquilitzants per evitar mals majors. Però, eh, no passa res, èticament (i econòmicament) està tot perfecte.

    Respondre
Veure’n més
14
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts