Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Successos

La investigació de la policia confirma que l'os va fugir per una porta oberta

L’exdirector del parc d’animals va declarar ahir i ja són sis les persones que ho han fet
La investigació que la policia està duent a terme sobre la fugida i el posterior abatiment a trets de l’os Torb al parc d’animals de Naturlandia, el 14 de juny passat, vindria a confirmar que no hauria fugit del tancat per un túnel que hauria escarbat sota la tanca, sinó que es va escapar perquè algú es va deixar la porta oberta, segons ha pogut saber el Diari. Les verificacions del treball que s’ha fet sobre el terreny, la revisió del material que havien gravat les càmeres, així com el resultat de les declaracions de les persones que ja han
  • #21 susanli
    (18/07/17 21:47)

    Indemnitzat ?? Quina poca vergonya que teniu, politics! De ben segur que deu ser familiar d'algu gordo acaudalat. Quin fastisc !!

    Respondre
  • #20 Ikea
    (18/07/17 21:00)

    Potser l'os volia anar a l'Ikea a comprar mobles amb els diners "del poble" (pràctica molt emprada a St.Julià) Meee topo con el oso que se escapa del parque, a ese oso hay que matar! (cal llegir-ho amb la cançoneta del Palmer de Twin Peaks) xD

    Respondre
  • #19 Julia
    (18/07/17 20:33)

    L'ós va demostrar més sentit comú i seny que molts càrrecs.

    Respondre
  • #18 Sucarrin
    (18/07/17 19:09)

    Potser se'ls ha d'indemnitzar perquè no es regeixen per la Llei dels treballadors i si per la del funcionariat.

    Respondre
  • #17 Joan
    (18/07/17 18:05)

    Si l'informe definitiu de la policia valora negativament l'actuació dels treballadors, la liquidació pagada serà improcedent i s'hauran de tornar els diners. Elemental, no?

    Respondre
  • #16 laurediana
    (18/07/17 16:08)

    Penso com els nºs:1 i 9,soc accionista amb 100 accions ,demano justicia,res de indemnitzar aquets 2 mals empleats,que paguin una multa i l'os per comprar-ne un altre.

    Respondre
  • #15 Torquemada
    (18/07/17 15:06)

    Es normal que l'ós fugís, tenia por que el pelessin aquests bretols

    Respondre
  • #14 MARKLIN2
    (18/07/17 14:56)

    i quedaran calers per la placa de la obella martir?

    Respondre
  • #13 Julià
    (18/07/17 13:30)

    Algú, potser un professional comptable i administratiu com el Sr. Calsina, pot informar-nos de l'import global de la indemnització? Ni que sigui amb un marge d'error entre dos/tres mil euros. Tal vegada algú pot filtrar l'import exacte pagat! Em trenco el cap barrinat, pensant en base a quins arguments el Sr. Vila considera l'acomiadament com a no causal. No anem bé de cap manera.

    Respondre
  • #12 Indignada
    (18/07/17 12:49)

    Em demano com va poguer quedar la porta oberta? O potser la van deixar oberta pq passés el que ha passat? Cal demanar més responsabilitats que un acomiadament i a sobre indemnitzat. Espero que es faci

    Respondre
Veure’n més
21
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts