Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Economia

El tabac haurà de portar una etiqueta identificativa i se'n vetarà la publicitat

La proposta a la Unió Europea per mantenir el sector com fins ara recull algunes concessions
Andorra ha proposat a la Unió Europea que el tabac mantingui un règim particular d’exclusió duanera durant un període de vint anys. La proposta l’ha tramès Gilbert Saboya i l’ambaixadora d’Andorra a la Unió Europea, Maria Ubach, en la reunió mantinguda ahir a Brussel·les amb el Servei Europeu d’Acció Exterior (SEAE) i representants de les diferents direccions generals i de l’Oficina Europea de Lluita contra el Frau (OLAF).
Durant els vint anys de transitòria Andorra ofereix adaptar de manera progressiva les diferents directives europees al sector productor de tabac. Les dues amb major afectació fan referència a la traçabilitat dels paquets
  • #8 Venuts
    (13/07/17 15:29)

    Sense banca, sense tabac i en breu sense duanes ... el tenim ben fotut ... Si Mònaco està regulat per la Banque de France i San Marino te un acord amb la Banca d'Itàlia, a Andorra només li queda el proteccionisme del Banc d'Espanya.

    Respondre
  • #7 Homologats i espanyolitzats
    (13/07/17 12:21)

    Ja queda menys per a l'annexió total a Espanya

    Respondre
  • #6 Òscar
    (13/07/17 11:12)

    Les caixes, fa dies que van marcades amb un número d'identificació, però sempre cau la víctima, perseguit o venut i mai qui les ven o les manipula. En cas de falta, contravenció o delicte, tant culpable hauria de ser un com l'altre. Ja està bé de carregar sempre contra els dèbils. Però si multes al sogre, et quedes sense parenta... Caldria algun Batlle i Fiscal valent, capaç d'aprofundir sobre el tema, segurament, la realitat superaria la ficció. Crec que és el moment de treure la careta a totes les pomes podrides!.

    Respondre
  • #5 Peret
    (13/07/17 10:10)

    El dúo sacapuntas està reventant el "Peís". Primer la seguretat jurídica, després la banca i ara el tabac. Aquests ens porten a la ruina i ningú es mou!!!

    Respondre
  • #4 karlitos
    (13/07/17 09:21)

    Si amb imagtes con en Espanya.....del cáncer , gent fotuda i els terrens del tabac d´Andorra con fond.....!

    Respondre
  • #3 Un d'aqui
    (13/07/17 09:09)

    Ja comencem malament identificant el tabac,la UE,vists els problemes fronteres i de contraband vol tenir-ho tot controlat,d'aquesta manera només es vendrá pel consum propi,cap "contrabandista"comprará tabac,aixó es ni mes ni menys que la fi de les vendes d'aquest producte.Despedim-nos del capitol 24.

    Respondre
  • #2 OMG
    (13/07/17 08:40)

    La UE a més d'un control i monitoratge exhaustiu de les finances relacionades amb el tabac, el que realment pretén és que el tabac que es planti sigui transgènic.

    Respondre
  • #1 Malament per Andorra
    (13/07/17 07:38)

    Amb aquesta etiqueta només és vendrà tabac a les botigues, la que es passi quedarà identificada. És la fi d'Andorra.

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts