Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
cossos especials

El TS ratifica la sanció a un policia per insults a responsables d'Interior

L’agent va fer un comentari al Facebook del Govern després d’una diada dels penitenciaris qualificant-los de “put... nazis”
La sala administrativa del Tribunal Superior de Justícia ha confirmat una anterior sentència de la Batllia, en la qual es desestimava la demanda d’un agent de policia contra una resolució del Govern per la qual se li imposava una sanció disciplinària de suspensió de funcions per un període d’un mes, amb pèrdua de les retribucions corresponents. L’agent va ser sancionat el juliol del 2015 després que l’executiu considerés que havia comès una infracció greu de la Llei de la policia.
Els fets van passar el 10 d’octubre del 2014, diada de la patrona dels agents penitenciaris. El policia, ja a la
  • #9 El sancionat!
    (10/07/17 23:01)

    Gràcies als comentaris! És cert que vaig pagar una sanció, una sanció desproporcionada i injusta, amb uns danys col.laterals familiars, econòmics, professionals i socials que d,aquests no en parla el DIARI D,ANDORRA!!!! Gràcies per donar-me protagonisme DIARI!! No hi han hagut mes notícies a Andorra??? Lamentable....

    Respondre
  • #8 Damià
    (10/07/17 16:36)

    Així controla l'aparell repressor de Govern als agitadors socials, amb càstigs exemplars, airejats a la premsa, perquè quedi constància, no fos el cas que a la majoría li doni per despertar i dir claret el que pensa.

    Respondre
  • #7 karlitos
    (10/07/17 15:30)

    Pot ser que tingui una mica de raò, perque la condena de un mes sense feina i sense cobrar es benovelent,els stalinistes an matat mes de 20 millons de persones, Mao tse tung uns altres 30 millones, potser que la condena seria mes contundent si les houbiera dit comunistas. Els nazis an fet coses molt dolentes i els comunistas tb o mes. Al any 1940 el nazis an prohibit fumar als locals publics i als bars, avui si fa el mateix amb la democracia, sin embargo dels comunistas no es pot dir el mateix.

    Respondre
  • #6 Veloziraptor
    (10/07/17 14:54)

    mare meva... on estem arriban no es donen compte de que aixi li donen la rao? el dia que faci una cançó contra el govern m'en vaig a la comella?? aquest govern que tenim esta fen anar el pais per una direcció que no m'agrada gens...

    Respondre
  • #5 Politar andorrà
    (10/07/17 14:39)

    La hipocresia és una de les bondats del nostre estimat país.

    Respondre
  • #4 Stopnazisme
    (10/07/17 14:19)

    Stop nazisme stop supremacisme stop referemdum ilegal

    Respondre
  • #3 és veritat és més barat fotre tiros a les finestres dels jefes
    (10/07/17 12:26)

    és veritat li ha caigut més a aquest per dir-lis nazis que al troguet que va fotre tiros contra les finestres dels seus jefes, juas juas juas han quedat ben retratats la batlle i el fiscal que van apamar aquell tracte que ha estat uan de les vergonyes històriques d'aquest país.

    Respondre
  • #2 Jordi
    (10/07/17 12:09)

    Surt més barat fotre quatre tiros.

    Respondre
  • #1 LLei mordassa
    (10/07/17 09:51)

    Pell massa fina i molta repressió...

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts