Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
animals

Multa de 300 euros per portar gossos perillosos sense morrió

El Govern ha sancionat cinc propietaris detectats en espais públics
El Govern ha comunicat a cinc propietaris de gossos perillosos que han de satisfer una multa de 300 euros cadascun “per haver estat controlat l’animal de la seva propietat sense el morrió posat en un espai públic”. La cap del servei veterinari de salut i protecció animal recomana que per aquesta irregularitat s’imposi als cinc propietaris la sanció. Els cinc edictes en què es recullen aquestes multes són idèntics, ja que als cinc se’ls va detectar pel carrer amb animals que no portaven el morrió corresponent a les races perilloses i que és obligatori sempre que l’animal estigui en un
  • #15 Fimosin
    (10/07/17 19:08)

    Un árabe por el solo hecho de ser árabe ya es un terrorista? Pregunto... porque aquí se aplica el mismo rasero con las razas de animales. es la educación y sobre todo el propietario!

    Respondre
  • #14 Mbappe
    (10/07/17 17:34)

    totalment dacord amb el comentari de ANNA FERNANDEZ__ tots els gossos son perillosos i mosseguen encara que els seus amos diguin que no fan res ___ he vist molta gent portant el tipic pastor alemán sense rés a la boca y una vegada un va mossegar el meu gos petit lleument. a veure si d' una puta vegada els hi foten una multa com deu mana

    Respondre
  • #13 Ana Da Silva
    (07/07/17 22:56)

    Hace 20 años que tengo perros considerados P.P.P, casi 13 años, un american, y desde que mi american falleció, dogos de burdeos. Jamás he tenido ningún incidente por agresividad, ni multas. Una buena educación en el can es decisivo, eso que quede claro. Necesitan dedicación y tiempo, no és un juguete, tienen necesidades. El perro no és agresivo, el agresivo, ignorante e incompetente és el dueño, que os quede claro. Bozal? A muchas personas también habría que ponerselo

    Respondre
  • #12 David
    (07/07/17 12:59)

    El morrio el teniu d portar vosaltres, q sou els pitjors, o q pase q perq un persona doni in cop algu, tots han d porta morrio?? Quina gracia

    Respondre
  • #11 Anna Fernández
    (07/07/17 09:02)

    El meu gos va amb morrió per llei, i perquè és un gos PP, de totes maneres hi han gossos que no són PP que també haurien de dur morrió. Crec que seria lògic que en llocs públics o molt concorreguts, tots els gossos en portessin per evitar accidents, ja que els gossos els pots educar però segueixen sent animals amb els seus instints de protegir. Però crec que hauria de ser una llei per tots els gossos, siguin perillosos o no.

    Respondre
  • #10 Alexis
    (07/07/17 06:41)

    A veure una cosa perque per el que veig hi ha molta ignorancia. No hi han races perilloses aixo per començar, tot es segons l'educació. Hi han gossos que si mosseguen fan mes mal que uns altres. Per aqui parleu tambe del tema d'higiene per seure un gos a un banc perdona??? Us puc assegurar que hi han mes gossos nets i pulits que moltes persones Demaneu el doble de multa?? Jsjsjsj despres molts us queixeu de que mesures que possa govern son per fins recaudatoris pero amb aixo no no? Clar! Com no us perjudica oi??  Ah! Us molesta que hi haguin gossos sueltos no?? Tambe hi ha molta gent que hauria d'anar lligada 

    Respondre
  • #9 Alexis
    (07/07/17 06:33)

  • #8 GDR
    (06/07/17 19:13)

    El gos de a foto és horrible ! Fa por ! Aquests gossos si han de portar un morrió és perquè hi han antecedents d'atacs extremadament violents. La majoria d'aquestes races estàn pensades per atacar. Tenen l'instinc d'atac i de defensa i son molt potents. S'els hi pot anar l'olla sense cap raó ! 

    Respondre
  • #7 Pepet
    (06/07/17 16:42)

    I quan començaran a multar als propietaris dels gossos que entren amb els seus amos al Parc Central quan està prohibit? i als amos que els porten sueltos pel passeig del parc del riu causant molèsties als vianants?

    Respondre
  • #6 Només?
    (06/07/17 16:01)

    Només 5 propietaris i nomes 300€ de multa??? Pero si aixo molt poc. Que vinguin aqui a la avinguda Santa Coloma, al cami del Rec, al passeig del riu, etc, etc... Els propietaris d'aquets animals son encara més animals, campem a les seves amples amb actitud xulesca i desafiant, esclar que amb la poca pressio i laquestes multes ridicules poden continuar amb la seva...

    Respondre
Veure’n més
15
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts