Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Treball

Ajuda de 125 euros al mes per fill fins als 18 anys

Suggereix que el descans es pugui repartir a parts iguals entre els pares, que l’hora de nit es pagui un 50% més cara i que com a mínim hi hagi dos dies de festa a la setmana i no un.
Una ajuda de 125 euros al mes per fill fins que faci 18 anys i allargar la baixa maternal fins a les 46 setmanes –o fins a les 56 percebent el 80% del sou– i fins a les deu en el cas del pare. És una de les esmenes que l’USdA ha presentat a la proposta de llei de relacions laborals de DA, que situa en vint i en dues les setmanes de descans maternal i paternal, respectivament. A banda, demana que la baixa es pugui dividir a parts iguals entre els progenitors, un extrem que no està previst a
  • #19 xxxxxxxxx
    (03/07/17 23:18)

    Hi Ha superpoblaciò al món.Ja som masses i no hi ha feina per a tothom.

    Respondre
  • #18 Si a la maternitat
    (03/07/17 18:37)

    Perdó, hi ha una cosa més important que la reproducció humana i la maternitat? D'on penseu que venim tots? Si l'Estat no s'ocupa d'això, per a què volem un Estat? Per a subvencionar ajudes a les empreses automobilístiques?

    Respondre
  • #17 pare separat
    (03/07/17 18:29)

    Lo primer que han de fer en aquest pais tant retrograda i feudal, és activar la CUSTODIA COMPARTIDA JA. Els fills tenen dret a tenir pare també i no una familia monoparental subvencionada pel govern i amb el desproposit de beneficiar únicament a la mare. Igualtat per tot.

    Respondre
  • #16 Dani
    (03/07/17 14:28)

    La CASS està cobrint el tractament d'hormones dels transsexuals a Andorra, a la qual cosa li diem "avanç social" i estem discutint les ajudes a la maternitat? Malauradament tenen més drets el col·lectiu LGBTI que els propis nadons i les seves mares,no vull pensar el futur que ens espera.

    Respondre
  • #15 JJ
    (03/07/17 14:23)

  • #14 Duró
    (03/07/17 13:42)

    la gent abans de tenir crios que s'ho pensi... i si no que no en tingui...que es aixo d'ajudes nomes per tenir un fill? que ho rebran funcionaris i assalariats privats amb un sou de 4000€?... espero que sigui broma... es mes urgent altres ajudes socials com per poder pagar els pisos de lloguer o a la gent necessitada, com per exemple molts pensionistes.

    Respondre
  • #13 assistits
    (03/07/17 13:32)

    Tenir fills es un acte voluntari, i s' ho han de gestionar les parelles,jo tambe voldria moltes coses i m' he de cenyir al que puc. No pidem gravar als conciutadans amb els nosyres dessitjos personals. Mes responsabilitat personal, si- us- plau. La resta es considerar als futurs nados com ma d' obra social i cosificarlos.

    Respondre
  • #12 carta als reis
    (03/07/17 12:46)

    jo vull un 50% menys de funcionaris, que tinguin els mateixox drets i deures que els del privat. Així potser podrem fer mes ajudes socials.

    Respondre
  • #11 D'acord
    (03/07/17 12:13)

    M'alegro per la iniciativa, perquè fins ara només havien subencions Europees a favor de la NO natalitat i la nova ideologia de gènere, que financen el Lobby Gai i el feminisme, dos autèntics destructors de la natalitat.

    Respondre
  • #10 Toni
    (03/07/17 10:51)

    Una pregunta i com ho paguem? Que pugin l'IRPF dels funcionaris, que son els unics que cobren mes de 24.000 eur? Jo com en cobro menys, no pucaportar res. Inutils les nomes penseu en ajudes i treballar poc....

    Respondre
Veure’n més
19
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts