El desenvolupament d’una unitat urbanística permetrà un nou traçat des de l’estació d’autobusos fins davant de la plaça Lídia Armengol
Des de l’estació d’autobusos fins al carrer Prat de la Creu, davant de la plaça Lídia Armengol. És el traçat del nou vial que el comú d’Andorra la Vella preveu que estigui enllestit en un termini d’uns dos anys i mig. Conxita Marsol explica que el projecte sorgeix lligat a la urbanització de les parcel·les situades pel darrere de la Borda Pairal, i que l’entesa amb els propietaris de la unitat urbanística permetrà reaprofitar el desnivell i ampliar l’actual aparcament del centre històric, en declaracions a COPE Andorra-AD Ràdio. I subratlla la importància de la nova infraestructura per les alternatives
-
#4 jomateix
(28/06/17 19:02)
-
#3 Parking
(28/06/17 16:38)
-
#2 Amb quina utilitat
(28/06/17 12:48)
-
#1 Jordi Brau
(28/06/17 10:06)
Parking va dir..I lo de l'aparcament o la zona per fer càrrega i descàrrega de passatgers a la estació ni està ni se l'espera ¿oi?
Respondre100% d'acord! Això quan es fara??? Ja que no s'havia previst al projecte (il-luminats...) com a minim fer-lo ara!