Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Economia

Els pagesos es plantegen l'ús mèdic del tabac com a alternativa al consum

L’APRA creu que s’hauria d’estudiar la producció de col·lagen o d’alguna proteïna mitjançant el cultiu de plantes genèticament modificades
Una de les responsabilitats de l’Associació de Pagesos i Ramaders (APRA) en el que es refereix al tabac és estudiar altres sortides per al producte que s’allunyen del consum directe. Una via d’estudi, segons s’assenyala en la memòria d’activitats de l’associació de l’any passat feta pública recentment, podria ser la producció de col·lagen o d’alguna proteïna d’interès mèdic mitjançant el consum de plantes de tabac genèticament modificades o induïdes a una alteració genètica a través de l’atac d’un virus o un bacteri.
En el mateix text s’indica que, degut que la tecnologia ha plantejat noves vies d’explotació del cultiu de tabac,
  • #9 TTIP a Andorra
    (28/06/17 19:26)

    És clar que la salut dels ciutadans o contaminar la resta de l'agricultura andorrana amb transgènics importa un "carajo", l'únic que mana i importa és el DEU DINERS.

    Respondre
  • #8 Ciutadana
    (28/06/17 18:03)

    Potser que acabem amb l'indignitat del Tabac "que perjudica greument la salut" (però no les butxaques d'alguns), i apostem per conreus que mereixin el nom d'AGRICULTURA . Com es casen els experiments amb trangenics amb els productes amb D.O.??? El Ministeri d'Agricultura i Mediambient no te res a dir???

    Respondre
  • #7 Andorra en Perill !
    (28/06/17 17:59)

    Genial ara rates de laboratori amb nanotecnología! Però que os heu begut l'enteniment??? No teniu ni idea del que pot passar , perque no se sap, no es coneixen els efectes a llarg plaç, però amb els trangènics originals ja s'ha vist com contaminen les collites no transgèniques. Em sembla una barbaritat ensajar la nanotecnología en els nostres cultius. i una empresa Iraniana??? Però DE QUÉ ESTEM PARLANT REALMENT? Lo dit : os heu begut o l'enteniment o el país i la seva salut!

    Respondre
  • #6 Juberrussa
    (28/06/17 16:55)

    Cultivar un producte per cremar-lo no te molt sentit. El tabac s'hauria de poguer importar i comercialitzar, com qualsevol producte, eliminan els intermediaris.

    Respondre
  • #5 Bogeria
    (28/06/17 12:39)

    Els transgènics haurien d'estar prohibits atenent la salut pùblica. Desgraciadament es el que menys importa...es el gran negoci del segle!!! terapia de shock de la por + pseudomedicines i pseudoaliments vestits amb el nom de "ciència" que , en realitat , es pseudociència a major gloria de les grans multinacionals...i els pobrets ingenus creguent-s'ho tot!

    Respondre
  • #4 Venuts
    (28/06/17 09:41)

    Espanya concentra el 95% dels cultius transgènics d'Europa, encara que França lidera la prohibició total de trangénicos per motius obvis de biodiversitat i salut. Andorra es troba a la butxaca d'Espanya, per tant ens fotarán els trangénicos a cullerades...

    Respondre
  • #3 D'acord
    (28/06/17 09:38)

  • #2 Coquito
    (28/06/17 09:14)

    Planteu Marijuana, està de moda, dona més diners i es terapèutica. Al final, veurem penalitzat el tabac i legalitzat el món de la Marijuana i el Canapís. Serem la Jamaica dels Pirineus, tot el dia fumats, riguent i cantant, només caldrà buscar al nostre Bob Marley. També es pot recórrer al plan b; llogues una casa, empalmes la llum, fiques unes plantes i vas regant... A Andorra, tenim autèntics mestres del tema!.

    Respondre
  • #1 OMG
    (28/06/17 08:35)

    Ja tenim els transgenics a Andorra...La colonització agroalimentaria de EEUU arriba a les nostres valls.

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts