Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
camprabassa

El parc d'animals reobre avui un cop fetes les millores de seguretat

Naturlandia presenta al Govern tres informes que avalen les reformes fetes al recinte
El parc d’animals de Naturlandia obrirà les portes avui després que es decretés el tancament arran de la fugida del tancat de l’os Torb dimecres de la setmana passada que va acabar amb la mort de l’animal pels dos trets que li va disparar un dels guardes. Ho va anunciar ahir a la tarda el parc en comunicat i ho va confirmar el cònsol major, Josep Miquel Vila, minuts després, en una roda de premsa que es va convocar d’urgència a la plaça del Consell General, on s’estaven celebrant els actes institucionals de la festivitat de Sant Joan amb la
  • #12 Rosa
    (25/06/17 00:57)

    Potser quan algú puguin treure totes les factures i números reals s'entendrà tot. Oi que el terme penal preval per damunt la protecció de dades? Sigueu valents i expliqueu la veritat del que fan al Comú.

    Respondre
  • #11 MARKLIN2
    (24/06/17 19:36)

    I DE L'OVELLA MARTIR NINGÚ SE'N RECORDA ?

    Respondre
  • #10 A la vostra salut....!!
    (24/06/17 18:54)

    Jejejeje .... Naturlandia és una festa privada entre amiguets .... però pagada amb diners públics ....

    Respondre
  • #9 Eing?
    (24/06/17 17:41)

    40.000€ de pèrdues per dia tancat? Quant val l entrada? Quants visitants hi ha al dia entre setmana? Au va! No s hi creuen ni ells que perden 40.000€ al dia. 

    Respondre
  • #8 karlitos
    (24/06/17 14:56)

    Una mica o massa con volen dir: hipocrita, que el Parc tancat tenen perdides de ingresos....I quand lo tenen obert de mes de 6 anys tenen perdides al punt que tenen que pujar el foc i lloc 30%, a veure con si menja això.....? Amb carne de Os, de cavall desnutrit o amb la paciencia del poble per con els politics fraudulents, manipuladors de presuposts i mentirers.....????? m´agrada molt el suroll dels petards q parla el cónsul (honorable) jajajaja, en la entrevista del video.....!!!!!!

    Respondre
  • #7 Joan Miquel.
    (24/06/17 14:27)

    lluis va dir..
    Referèndum vinculant, referèndum no vinculant: està en les mans del Sr. Vila. Recollida de signatures: està en les mans de la ciutadania. Nosaltres, els ciutadans, podem decidir. En el moment actual, Vila no podria resistir la pressió d'una majoria confirmada en contra.

    Respondre
  • #6 lluis
    (24/06/17 13:20)

    Que els lauredians facin una consulta popular per sapiguer que volen fer amb Naturlandia: tancar.lo definitivament o mantenir.lo obert. Que decideixin els lauredians.

    Respondre
  • #5 L'os Torb, tonto l'ultim
    (24/06/17 09:02)

    Sense comentaris, tot plegat sembla surrealista, estic convençut que Sant Julià és una parròquia sense llei ni ordre, on el que no corre vola .....

    Respondre
  • #4 karlitos
    (24/06/17 08:27)

    Una de les mesures mes importants es de donar de menjar als animals..!!!

    Respondre
  • #3 Un d'aqui
    (24/06/17 08:27)

    Naturlàndia está tocada de mort,lo més assenyat per la Parròquia seria tancar tot el Park,si no volen que aixó vagi generant despeses i deute,els lauredians s'ho han de pendre com un infortuny i una mala inversió,tothom es pot equivocar, els que ho varen fer no pensaven en tots quests maldecaps.

    Respondre
Veure’n més
12
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts