Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Alerta internacional

EUA alerta de manca de drets laborals

El departament d’Estat ha elaborat un informe en què assegura que la llei no protegeix els treballadors contra la discriminació antisindical
El departament d’Estat dels Estats Units d’Amèrica, el que vindria a ser el ministeri d’Afers Exteriors nord-americà, elabora cada any informes sobre la situació dels drets humans en diversos països del món. En el corresponent a Andorra l’any 2016, l’informe alerta de mancances en els drets laborals dels treballadors. Concretament s’assenyala que el principal problema dels drets humans al Principat és la falta de protecció legal per als drets fonamentals dels treballadors de negociar col·lectivament i de fer vaga. Igualment, es considera des dels Estats Units que la llei no protegeix els treballadors contra la discriminació antisindical.
En el text s’assenyala
  • #18 Simpatitzant de la CNT
    (19/06/17 23:22)

    Per on comencem? Acomiadament lliure (això segurament els agradi), llibertat sindical nul·la, neoliberalisme (també els hi agradarà)... estan preparant el terreny per desembarcar. Hello USA!!

    Respondre
  • #17 Eduaed
    (19/06/17 22:58)

  • #16 karlitos
    (19/06/17 22:45)

    No feu cas dels EUA, avui diuen una cosa i dema venden avions de guerra a Catar que financia els terroristes. El cas de BPA HA SIGUT UNA PRESA DE PELL.........

    Respondre
  • #15 GDR
    (19/06/17 19:21)

    Volen ésser NORMALS: dret de vaga, manifestacions etc....... Benvinguts al món modern ! 

    Respondre
  • #14 Pipo
    (19/06/17 17:49)

    jo pensava que el tema de drets laborals era a Andorra d'aplicacio unica i exclusiva als funcionaris... a l'empresa privada ni idea que que son!

    Respondre
  • #13 Estem venuts
    (19/06/17 17:39)

    Jejejejeje ... és com posar a un gat a vigilar uns ratolins ...La hipocresia, la doble moral i les cortines de fum són les màximes del capitalisme, i d'això en saben molt als EUA, em pregunto què va ser de la nostra sobirania econòmica, cultural, social etc, si EUA ja s'ocupa d'assumptes com aquests ....

    Respondre
  • #12 Roger
    (19/06/17 16:52)

    Però què té que enseñarnos a nosaltres un País com USA que viu del negoci de la guerra, l'imperialisme,el colonialisme,els transgènics, les drogues i la propagació de malalties de laboratori?

    Respondre
  • #11 Vassalls d'EE.UU
    (19/06/17 16:48)

    EUA és el país industrialitzat amb menys dies de vacances: només 10 a l'any, és, també, l'única nació de l'OCDE on les vacances pagades no es poden garantir, ni tampoc la baixa per maternitat, és un dels pocs països del món on un treballador pot ser acomiadat en qualsevol moment i sense una raó clara ..... i PRETENEN DONAR-NOS LLIÇONS .....?

    Respondre
  • #10 The Observer
    (19/06/17 14:17)

    lluis va dir..
    Realment vaig viure en primera persona les manifestacions de l'1 de maig d'aquest mateix any i s'ha de dir que el clam va ser ensordidor. Rius de gent per l'avinguda reclamant els seus drets. Al vespre la reunió multitudinària d'Escaldes encara va ser més colpidora, famílies senceres van omplir la sala per acompanyar als líders sindicals estimats i valorats per tots els treballadors del país

    Respondre
  • #9 lluis
    (19/06/17 13:19)

    Andorra és un país feudal en temes laborals. Un país modern i avançat ha de tindre convenis col.lectius sectorials, peró els empresaris andorrans i el govern no volen.

    Respondre
Veure’n més
18
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts