Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
neu

Saetde tanca la porta a fer marxa enrere en la decisió de trencar Grandvalira

L’accionista majoritari justifica la mesura per les “divergències” en la gestió de la societat
El comunicat de Saetde, signat pel seu director general i accionista majoritari, Joan Viladomat, suposa la primera manifestació pública dels màxims responsables de l’explotadora de les pistes de Pas de la Casa-Grau Roig després que el 30 de maig passat formalitzessin la sol·licitud de dissolució de Nevasa i, per tant, de la marca Grandvalira. El comunicat deixa clar que des de Saetde no es planteja la marxa enrere: sosté que la decisió va ser “meditada” i conseqüència de diferències de criteri en la gestió de la societat conjunta. Assenyala que el trencament “és fruit d’una diferent percepció sobre el que
  • #11 jajajajaja
    (09/06/17 18:31)

    Sentit Comú va dir..
    Primer tens que aprendre a escriure correctament Grandvalira.... no Gran Valira.

    Respondre
  • #10 Jordi
    (09/06/17 18:23)

  • #9 Perdoneu però algú ho havia de dir
    (09/06/17 18:10)

    Grandvalira la gran mentira! Visca ensisa i visca saedte! Juntos pero no revueltos!

    Respondre
  • #8 Sentit Comú
    (09/06/17 16:24)

    Gran Valira hauria d'ésser nacional ! 

    Respondre
  • #7 Ciutada
    (09/06/17 16:03)

    Un tio que no ha fotut mai un pal a l'aigua...!! Ara el que toca és nacionalitzar SAETDE....

    Respondre
  • #6 Toni
    (09/06/17 16:01)

    Sempre en boca dels millors, tots els serveis públics hauríen de ser públics i privats. Perquè els privats gestionen millor que els públics. Ara es veu que volen dir inversions públiques privades, volen que els privats facin exactament lel que diuen els que manen a Govern i en els lobbys empresarials. El Sr. Viladomat i la seva família, si te la majoria d'accions fa el que li dona la gana a casa seva, i el que no li agradi és el seu problema. Si ell considera que ha de trencar Grandvalira, allà ell són els seus diners. No sé que us queixeu tant, no tothom es tan liberal i lliure de fer el que vulgui a casa. Potser feu-li una oferta amb prous 0 al darrera i us ven les seves parts, en la vida tot te un preu.

    Respondre
  • #5 Jajaja
    (09/06/17 14:35)

    Guineu va dir..
    Jajajajja on ell vulgui. La diferencia entre tu i la gent inteligent es que la gent inteligent pot anar on vol. La gent com tu nomes pot esciure comentaris al diari.

    Respondre
  • #4 Guineu
    (09/06/17 13:38)

    I que preten aquest home? Que es el que vol? Que s'en vagi a fregir esparrecs a Argentina, Turquía, Azerbaiján, a on dimonis tingui invertits els seus diners! Fins ala nasos ens té a tots!

    Respondre
  • #3 Jordi
    (09/06/17 12:06)

    Al nen, l'hi han portat la contrària i s'ha enfadat. Ara, s'hauria d'actuar en conseqüència.

    Respondre
  • #2 karlitos
    (09/06/17 09:19)

    Nacionalizar es la resposta o que lo porti un chino....!Amb els negocis son millors que els americans o jueus.....!

    Respondre
Veure’n més
11
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts