Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Col·lectius

La justícia nega als duaners el dret a obtenir ja el 20% del recaptat en multes

El Tribunal Superior sosté que primer se n’ha de fer el desplegament reglamentari
El Codi de Duana estableix textualment que “el 20% de l’import de les sancions per infraccions a les disposicions legals en matèria tributària duanera forma part dels drets econòmics de les finances públiques com a incentiu i complement de finançament de la jubilació i de millores socials dels funcionaris de Duana, establint-se per reglament la seva regulació i condicions d’aplicació”. El reglament no s’ha aprovat i, en conseqüència, els duaners a hores d’ara no s’han beneficiat d’aquest fons fruit de la recaptació en sancions. El col·lectiu va decidir portar l’afer a la justícia, en ple conflicte pel nou model de
  • #9 Toni
    (05/06/17 07:08)

    Que no tenen prou amb un sou,que s'en vagin al privat,veuran lo que es patir menuda colla.

    Respondre
  • #8 Carlemany
    (04/06/17 17:40)

    Us heu carregat Andorra.

    Respondre
  • #7 Parásits
    (04/06/17 16:17)

    Una colla de paràsits que pretenen ser una empresa amb societat anònima,això sí,cobrant dels diners públics també.

    Respondre
  • #6 Jordi
    (04/06/17 10:55)

    Del que s'haurien de preocupar, es qui hi ha darrera del frigorífic de peix, que va caure fa uns dies i de qui era o estava darrera de l'últim camió que va caure a la Duana Espanyola, fa un parell d'anys. Tot té el mateix denominador comú. 

    Respondre
  • #5 Coquito
    (04/06/17 10:33)

    La Justícia el que hauria de fer, es: Desconfiar, fil.lar prim i controlar al qui controla. "Qui avisa, no és traïdor".

    Respondre
  • #4 Jorgi
    (04/06/17 10:24)

    Però, que és això???? Sols faltaria q cobressin diners de les multes. Està vist que hi ha funcionaris que viuen en un món irreal i que no tenen vergonya

    Respondre
  • #3 Castellano Comunero
    (04/06/17 10:14)

    ¿ Com ? No m'ho puc creure: Uns diners pùblics provinents de sancions, repartits a discreció. Primar a empleats pùblics per sancionar ciutadans, ay, ay, ay.

    Respondre
  • #2 Eliot Ness
    (04/06/17 09:55)

    Aquesta gent, hauria de desaparèixer. Són la pitjor malaltia, que pot tenir el País.

    Respondre
  • #1 karlitos
    (04/06/17 08:14)

    Cuand Andorra estigui a Europa si les acaba el chollo.....!i el 20% per la Cass o per assumptes socials.....!

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts