Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Política

El PS guanyaria les eleccions si els ciutadans no-andorrans votessin

La formació obté el 13,5% dels suports i supera DA, que l’any passat era la força preferida i enguany perd tres punts
El PS guanyaria les eleccions generals si votessin els que no són andor­rans. L’enquesta del Centre de Recerca Sociològica (CRES) revela que un 13,5% dels residents votaria els socialdemòcrates si ara se celebressin eleccions generals. Una xifra que ha pujat quasi tres punts respecte al sondeig de l’any passat. La segona força preferida dels no-andor­rans enquestats és DA, amb un 12,3%, seguida de Liberals (5,7%), SDP (3,4%) i els Verds (2,2%). Fa un any, els residents es van decantar en primer lloc pels demòcrates. En concret, un 15,4%, seguit dels socialdemòcrates, que van ser escollits pel 10,8% dels enquestats, i
  • #13 A espanya qui guanyaria si no voten els espanyols
    (04/06/17 01:28)

    Aquesta dada es una ruqueria, no he vist mai als paisos veins que treguin qui guanyaria si no voten els nacionals. O potser el qui escriu aixo vol que votin els de fora?

    Respondre
  • #12 Consellers
    (03/06/17 19:03)

    Yaser va dir..
    No pateixis per les eminències al consell d'aquestes dues Parròquies,apart de ser uns llepes,als d'Ordino ningú sap ni la veu que tenen,están aconseguint ser els pitjors consellers de tota la història d'Ordino.

    Respondre
  • #11 Aleix
    (03/06/17 17:14)

    Doncs si, la gent del país que l'hem aixecat amb prosperitat per nosaltres (evidentment) no tenen perquè  fer-nos-ho malbé quatre xarnegots que només fa deu anys que han arribat 

    Respondre
  • #10 Yaser
    (03/06/17 15:28)

    no es normal que canillo o ordino tinguin al consell general els matexos representants que andorra la vella...

    Respondre
  • #9 Sandro
    (03/06/17 15:27)

    anims als del PS... si treballeu dur i feu les coses be el vostre futur es prometedor... molts us estem observant! pitjor que els de DA no ho podeu fer que el que han fet es deixar el pais a les mans dels especuladors!

    Respondre
  • #8 Que borde era mi valle
    (03/06/17 12:27)

    Guineu va dir..
    La faixa esta de rebaixa!!!cantaven els de la trinca..noto un esperit molt poc democratic per aqui!!!ala no toquemla nacionalitat ni res i als quatre que s aprofiten d aquest sistema de votacions molt pox democrática a CALLAR!!!Cabillo, Ordino. ..tenen els mateixos representants al consell que Andorra Això es democratic?estén en una cacicada i a molts com aquesta que fan comentaris hi ha els hi va be i que por molta anys duri

    Respondre
  • #7 Jordi
    (03/06/17 11:36)

    El problema que tenim, es que els vots estan condicionats. Els apadrinats, voten als padrins. Clar i simple. El que s'hauria de fer és no permetre que votessin els apadrinats, llavorens la política del vot canviaria i els partits, podrien aplicar polítiques sense por a quedar-se sense vots. Som un País de 80.000 habitants, on tenen dret a vot 20.000 i la meitat tenen el vot condicionat.

    Respondre
  • #6 dand
    (03/06/17 11:33)

    si els que no son andorrans tambe  estan votant ara!!!!  amb la llei a la mà tots els que tenen la doble nacionalitat no son andorrans perque no es pot, doncs ja esta votant gent que no tindria, vist així que mes dona que votin els residents

    Respondre
  • #5 Se us veu el plumero massa
    (03/06/17 11:15)

    Jajaja els nens del Da no podeu dormi ??? Us heu aixecat sols per comentar noticies del PS i SDP?? Cobreu a Hores o es alturista??? Veus un diari online, on sols s han comentat noticies contra Sdp i Ps i resulta massa sospitos, almenys podeu comentar altres noticies !!!! Per disimular una mica !!!!

    Respondre
  • #4 Guineu
    (03/06/17 10:03)

    Vet aquí el veritable motiu per el cual fan campanya per què votin també els residents! Lo que sigui per una cadira

    Respondre
Veure’n més
13
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts