Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
política

Bartumeu presenta dos convenis per justificar els pagaments sospitosos

El president d’SDP mostra acords signats amb Naudi que no s’havien facilitat abans per explicar els moviments de diners del grup al partit
El president d’SDP, Jaume Bartumeu, i el conseller general del partit, Víctor Naudi, van comparèixer ahir en roda de premsa per explicar els pagaments dubtosos que el grup parlamentari va efectuar al partit els anys 2015 i 2016. Per fer-ho, van distribuir entre els mitjans de comunicació dos convenis signats entre ambdós polítics datats el maig i desembre del 2015 però que no havien estat lliurats abans perquè, segons van explicar, no s’havien liquidat els comptes del grup parlamentari i no s’han revisat fins que no hi ha hagut el trencament amb Sílvia Bonet. En aquest sentit, van anunciar que
  • #18 Jorge
    (31/05/17 20:12)

    Si tienes una casa de cristal....no tires piedras a la casa del vecino....

    Respondre
  • #17 Cere...mos
    (31/05/17 19:29)

    Quina barra ! Institut Ceres ? Quin club de savis de de ser aquest ? Quina noble institució filantròpica ? Quina sort que tenim en aquest paìs de comptar amb aquestes fàbriques d'idees ! I quina sort tenen alguns de que tot es tapi!! Quins collons !

    Respondre
  • #16 Jaume
    (31/05/17 19:27)

    Unes excuses patètiques, això és el que són.

    Respondre
  • #15 petitó
    (31/05/17 18:30)

    Ja va ser castigat a les urnes per la seva evident incompetència, ara resulta que, a més, ha estat xuclant diner públic! actuarà la fiscalia? potser seria interessant fer un repàs a les accions realitzades durant el seu mandat (adjudicacions, despeses d'assessors, etc.), en fi....

    Respondre
  • #14 Bego
    (31/05/17 17:56)

    Que no mos engañen! Que nos digan la verdad! Les explicacions que va donar ahir el Bartumeu no s'aguanten per enlloc.

    Respondre
  • #13 boomerang
    (31/05/17 17:42)

    Li va agafar tanta rabia de veure que la Bonet deixava SDP que la va començar a atacar com un gos rabios, sense veure que ell també tenia el cul moll en aquest assumpte.

    Respondre
  • #12 No som idiotes
    (31/05/17 16:01)

    CERES? Que és l'institut CERES? Té personalitat jurídica? Pot facturar legalment? Té empleats i cotitzen a la CASS? Ha dipositat els comptes? Té compte bancari? Distribueix beneficis? a qui? Sr.Bartumeu manquen moltes preguntes per contestar.....

    Respondre
  • #11 MARKLIN2
    (31/05/17 15:08)

    Resum- asesorias per govern-justicia-Europa-partits-turisme-etc etc,y el poble pagant molt penos.

    Respondre
  • #10 Sebas
    (31/05/17 14:29)

    "La política es el arte de servirse de los hombres haciéndoles creer que se les sirve a ellos". Louis Dumur

    Respondre
  • #9 Conflictes