Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Balanç anual de la policia

El comís de tabac i droga es dispara

La policia va triplicar el nombre de paquets intervinguts i va confiscar 29 quilos d’haixixSL’any passat es va detenir 551 persones
Els comisos de tabac i drogues es van disparar l’any passat segons les dades de la policia que ahir van presentar el ministre d’Interior, Xavier Espot, i el director del cos, Jordi Moreno. Respecte al tabac, es va triplicar el nombre de paquets intervinguts. Els agents van confiscar 128.735 paquets (100.869 s’engloben en infraccions penals i 27.866 en administratives) el 2016 i van més que triplicar els 37.714 comissats fa dos anys. “L’increment substancial que hi ha hagut el darrer any fa palesa l’actitud molt més incisiva del cos de policia a les zones fronteres per lluitar contra el tràfic
  • #11 Jesus Moll Peran
    (23/05/17 20:14)

    Tenim censura ? Estic donant nom i cognoms !

    Respondre
  • #10 Jesus Moll Peran
    (23/05/17 19:14)

    I mentres tant que fan desde el departament d'infancia? Escalfar el seient i cobrar a fi de mes

    Respondre
  • #9 Jordi
    (23/05/17 12:44)

  • #8 Involuciò
    (23/05/17 11:54)

    Primer vam crear la droga, després la distribuïm, després la perseguim, després vam crear una policia per combatre-la, empresonem als camells i mediquem als yonkis .... això és evolució?

    Respondre
  • #7 Legalitzem les drogues
    (23/05/17 11:51)

    Què tal si legalitzem les drogues com els països desenvolupats? Hoplanda, Bèlgica i Suïssa ho han fet amb un èxit aclaparador .... els usuaris amb problemes de toxicomania tindran menys dificultats en buscar ajuda que en una societat on es percep el consumidor com a un delinqüent, l'Estat recaptarà diners i s'acabarà la economia submergida, i de pas els camellos.Pero sembla que és més interessant jugar al gos i el gat durant algunes dècades més, perquè serà?

    Respondre
  • #6 Chacal
    (23/05/17 10:20)

    Existeix una creuada de castes contra el tabac, es més que evident. Uns han de justificar feina i existència i altres equiparar el tabac al hachis i la cocaína. Hi ha molta gent que està callada fa anys, però al final aconseguireu que es destapi la caixa dels trons. Sortiran filmacions, fotografies, correus electrònics, converses i el testimoni de tota la gent, que ha estat víctima d'aquesta mena de llei seca a l'Andorrana. Les coses s'han de publicar dels dos costats.

    Respondre
  • #5 Fluoxetina
    (23/05/17 10:13)

    Estem ancorats al segle passat, algú s'ha preguntat per què no deixa d'augmentar el consum d'alcohol, tabac, drogues il·legals i medicaments del tipus prozac entre els joves? Seguirem simplement "perseguint" a les drogues fent articles com aquest?

    Respondre
  • #4 Falsa moral
    (23/05/17 09:46)

    Un país que basa la seva economia en l'alcohol i el tabac persegueix les drogues ? Tremenda ironia no ?

    Respondre
  • #3 Jordi
    (23/05/17 09:19)

    Presumir, vanar-se i gloriar-se de confiscar i prendre el tabac o qualsevol producte, comprat legalment amb les seves taxes i impostos, em sembla un fet vil, roí i mesquí. 

    Respondre
  • #2 Joan
    (23/05/17 09:00)

    I el tabac i l'alcohol no són drogues ....?

    Respondre
Veure’n més
11
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts