Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Benestar

Ajut social immediat per comprar aliments

El ministeri impulsa un nou sistema amb targetes de prepagament per cobrir les necessitats bàsiques dels usuaris
El sistema d’ajuts a la manutenció que es donen per cobrir les necessitats puntuals i urgents de famílies amb necessitats econòmiques canviarà properament amb l’objectiu de dotar de més agilitat el sistema. L’objectiu és que els tràmits burocràtics no alenteixin el procés i que l’usuari que no tingui recursos per poder fer una compra de productes bàsics rebi immediatament el suport econòmic d’Afers Socials. La secretària d’Estat d’Afers Socials i Ocupació, Ester Fenoll, va recordar que “conscients de la nostra pròpia problemàtica” amb relació a l’agilitat per donar ajuts, de vegades minvada per la burocràcia, es va impulsar el servei
  • #8 GLA
    (29/05/17 09:49)

    No veurem cap ministre o conseller a aquest trist nivell ! És lamentable que una societat tant petita com Andorra tingui aquestes coses ! Mentres tant, a gastar milionades amb rucades ! Els nostres dirigents haurien de tenir vergonya ! Però com que no coneixen aquesta paraula ! 

    Respondre
  • #7 Pepi
    (22/05/17 17:21)

    es nota que ha començat la pre campaña electoral , us queixeu porque si. En un país que  hi ha 74.000 hab, que es donen ayudes a 600 families denota una bona situació economica, la dada es incontestable us agradi o no. 

    Respondre
  • #6 ciutadana
    (22/05/17 16:32)

    I ara, a més, volen acollir immigrants! Proposo destinar 2000€mensuals del sou del Cap de Govern i de cada ministre per fer un fons de previsió.

    Respondre
  • #5 Difícil
    (22/05/17 13:09)

    Serà bastant difícil reconduir aquesta situació, si la gent amb carrera no troben feina al país o si la troben es a 1000 euros tots els altres sinó demanant ajust, de que treballaran per pagar-se algo tan bàsic com es el menjar o vivienda? Que difícil esta tot per les noves generacions sense cap creació  de feina aquest país i amb un comerç que ja no crearà feina com fa anys 

    Respondre
  • #4 Jordi
    (22/05/17 10:16)

    Gràcies però no volem targetes de racionament ....! Volem treball dignament remunerat, habitatge digne a un preu raonable, un sistema d'educació gratuït, autobusos amb més línies i freqüències a un preu lògic, en una paraula, n'hi ha prou d'especulació, no volem ajudes i subvencions, volem polítics que treballin per al ciutadà , no per al capital.

    Respondre
  • #3 john
    (22/05/17 09:49)

    No ens em de ventar de donar-los aliments, la veritable ajuda a de ser fer lo impossible per canviar la seva situació. Aquestes mesures ens faran un paìs diferent als altres.

    Respondre
  • #2 GLA
    (22/05/17 08:34)

    Tenim un govern de titelles ! Contradicció permanent !

    Respondre
  • #1 tot marxa be
    (22/05/17 08:25)

    El govern el que fa es contradir-se constantment ,diuen que el atur baixa i cada dia tenim mes gent que necessita que els ajudin fins i tot amb lo mes basic com es el menja ,AIXO ES LO BE QUE ESTA LA SITUACIÓ

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts