Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Benestar

Ajut social immediat per comprar aliments

El ministeri impulsa un nou sistema amb targetes de prepagament per cobrir les necessitats bàsiques dels usuaris
El sistema d’ajuts a la manutenció que es donen per cobrir les necessitats puntuals i urgents de famílies amb necessitats econòmiques canviarà properament amb l’objectiu de dotar de més agilitat el sistema. L’objectiu és que els tràmits burocràtics no alenteixin el procés i que l’usuari que no tingui recursos per poder fer una compra de productes bàsics rebi immediatament el suport econòmic d’Afers Socials. La secretària d’Estat d’Afers Socials i Ocupació, Ester Fenoll, va recordar que “conscients de la nostra pròpia problemàtica” amb relació a l’agilitat per donar ajuts, de vegades minvada per la burocràcia, es va impulsar el servei
  • #8 GLA
    (29/05/17 09:49)

    No veurem cap ministre o conseller a aquest trist nivell ! És lamentable que una societat tant petita com Andorra tingui aquestes coses ! Mentres tant, a gastar milionades amb rucades ! Els nostres dirigents haurien de tenir vergonya ! Però com que no coneixen aquesta paraula ! 

    Respondre
  • #7 Pepi
    (22/05/17 17:21)

    es nota que ha començat la pre campaña electoral , us queixeu porque si. En un país que  hi ha 74.000 hab, que es donen ayudes a 600 families denota una bona situació economica, la dada es incontestable us agradi o no. 

    Respondre
  • #6 ciutadana
    (22/05/17 16:32)

    I ara, a més, volen acollir immigrants! Proposo destinar 2000€mensuals del sou del Cap de Govern i de cada ministre per fer un fons de previsió.

    Respondre
  • #5 Difícil
    (22/05/17 13:09)

    Serà bastant difícil reconduir aquesta situació, si la gent amb carrera no troben feina al país o si la troben es a 1000 euros tots els altres sinó demanant ajust, de que treballaran per pagar-se algo tan bàsic com es el menjar o vivienda? Que difícil esta tot per les noves generacions sense cap creació  de feina aquest país i amb un comerç que ja no crearà feina com fa anys 

    Respondre
  • #4 Jordi
    (22/05/17 10:16)

    Gràcies però no volem targetes de racionament ....! Volem treball dignament remunerat, habitatge digne a un preu raonable, un sistema d'educació gratuït, autobusos amb més línies i freqüències a un preu lògic, en una paraula, n'hi ha prou d'especulació, no volem ajudes i subvencions, volem polítics que treballin per al ciutadà , no per al capital.

    Respondre
  • #3 john
    (22/05/17 09:49)

    No ens em de ventar de donar-los aliments, la veritable ajuda a de ser fer lo impossible per canviar la seva situació. Aquestes mesures ens faran un paìs diferent als altres.

    Respondre
  • #2 GLA
    (22/05/17 08:34)

    Tenim un govern de titelles ! Contradicció permanent !

    Respondre
  • #1 tot marxa be
    (22/05/17 08:25)

    El govern el que fa es contradir-se constantment ,diuen que el atur baixa i cada dia tenim mes gent que necessita que els ajudin fins i tot amb lo mes basic com es el menja ,AIXO ES LO BE QUE ESTA LA SITUACIÓ

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts