Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Congrés liberal internacional

Gallardo assegura que els liberals no qüestionen el lideratge de Pintat

El president del partit assenyala que l’encàrrec a la nova executiva d’escollir un procediment per nomenar el candidat no el posa en dubte
Liberals d’Andorra no qüestiona el lideratge de Josep Pintat malgrat l’encàrrec que rebrà la nova executiva del partit que surti del congrés que se celebrarà demà, d’elaborar un procediment per a la futura nominació del candidat o la candidata de la formació a les properes eleccions generals. Ho va assegurar ahir el president del partit i vice-president segon del grup parlamentari, Jordi Gallardo, en una roda de premsa que es va dur a terme en el marc del congrés del 70è aniversari de la Internacional Liberal que es clausura avui.
“Penso que com a partit estructurat i seriós que avui en
  • #9 soc tonto
    (20/05/17 20:54)

    Estic d'acord amb el Carles, seria una ofensa fer unes primaries, el Cesar (unipersonal)no podria assumir que ningú dels liberals votes en contra, dic ningú. Però amb aquesta partida, hi ha massa peons de UL perquè això passi, vicepresident J,A.Farre i secretari O.Alis. Caldrà tornar a fer reverencia i pleitesia al Cesar i mai millor dir aquella frase de Torneu al Cesar el que es del Cesar i no cal ni fer eleccions i tindrem una Andorra de futur anclada amb el passat... un lauredia que es tonto

    Respondre
  • #8 Lluis
    (20/05/17 11:04)

    Fàtima va dir..
    Totalment d'acord, Fatima. En canvi, el Jordi Gallardo es un politic sense hipoteques, que pot tirar el pais endavant despres d'aquests anys de males decisions per Andorra.

    Respondre
  • #7 Fàtima
    (20/05/17 10:58)

    Quin currículum presenta el Sr. Pintat per a poder guanyar les eleccions generals del 2019? ¿Haver portat a la fallida tant el comú de Sant Julià com el parc de Naturlàndia?

    Respondre
  • #6 Jordi
    (20/05/17 10:56)

    El partit Liberal, va ésser el responsable de les Lleis Antiandorranes o Antifrau. Això va portar la crimilització i la persecució d'una part del poble, que encara perdura. El partit Liberal, hauria de desaparèixer i s'hauria de crear un partit Conservador, que respectes el que és i el que ha sigut Andorra durant segles i segles. Qui vulgui UE, que passi la frontera.

    Respondre
  • #5 Eva
    (20/05/17 10:35)

    Jordi Gallardo és el candidat de futur que els liberals i Andorra necessiten. S'ha guanyat el lideratge a pols.

    Respondre
  • #4 Gràcies.... i No, gràcies
    (20/05/17 09:34)

    Si es torna a presentar Pintat tenim DA per 4 anys mes...... ja va fer la seva feina d'unió de la dreta liberal.... ara toca guanyar!

    Respondre
  • #3 karlitos
    (20/05/17 09:14)

    El futur d´Andorra passa per entrar a la UE i declarar una republica, amb Josep Pintat no es possible, hi ha massa vincles amb el clero......!Andorra es necesita politics del secul XXI.

    Respondre
  • #2 Sentit Comú
    (20/05/17 08:11)

    Tot això és una comèdia que no resoldrà els ENORMES problemes d'Andorra ! És un teatre amb les mateixes titelles. I així anem ! 

    Respondre
  • #1 Carles
    (20/05/17 07:52)

    Les persones de Sant Julià que coneixem prou bé l'univers UL-pintats sabem que el Sr. Josep Pintat es prendria com una ofensa personal unes primàries per a designar el candidat liberal a cap de govern. No forma part de L'ADN dels barons de l'UL acceptar unes primàries. UL conserva molts tics de les antigues monarquies de dret diví. Pot semblar estrany des de fora de Sant Julià de Lòria.

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts