Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Cossos especials

Desmunten el cas d'escoltes policials

El Tribunal de Corts deixa clar que no hi va haver punxades voluntàries a agents, sinó que els tècnics no van poder arreglar una avaria i van posar un sistema de gravació permanent
El Tribunal de Corts ha ratificat l’arxivament del cas de les escoltes policials i explica clarament que no hi va haver cap voluntat de gravar ningú, sinó que va ser un nyap tècnic. Exonera, així, l’exdirector de la policia, Joan Ramon Peralba, i l’excap d’Assumptes Interns i encarregat del sistema de gravació, Ramon Sancho. El cas es remunta al 2010, quan es descobreix que hi ha una sèrie de telèfons a diferents despatxos de l’edifici de la policia que graven constantment les converses. El sindicat de la policia i diferents membres del cos consideren que se’ls ha estat gravant voluntàriament
  • #9 Afiliat
    (21/05/17 01:54)

    numero 6, afiliat?, aixó ho sabries si haguessis vingut a l'assemblea i haguessis escoltat l'estat de comptes, etc. Ves a fotre merda a un altre lloc

    Respondre
  • #8 Els paranoics no descansen
    (20/05/17 15:40)

    Els conspiranoics contraataquen. No hi ha manera que se n'adonen que el món és real i k les seves teories de que tot són complots els haurien de portar a seguir tractament. 

    Respondre
  • #7 Jajaja
    (20/05/17 14:50)

    Andorra is diferent

    Respondre
  • #6 Afiliats?
    (20/05/17 14:32)

    A mi m'agradaria saber quin ha estat el cost de l'advocat del CFPA i que s'ha pagat amb les quotes anuals de tots els afiliats.

    Respondre
  • #5 vergonyós
    (20/05/17 13:43)

    Esperem que algu es digni a fer algun recurs més amunt perquè tot plegat es una vergonya al meu parer....

    Respondre
  • #4 Per riure
    (20/05/17 13:18)

    Jaja. Ho sigui els tècnics posen a gravar continu. Es registren les converses. Algú controla la màquina per recuperar trucades i no es dóna compte de tot? Subrealista.

    Respondre
  • #3 Venga ja
    (20/05/17 12:04)

    El culpable un tècnic que fa el que fa perquè lo creu convenient i sense que ningú li digués res?.Senyors del diari, afortunadament som cada vegada més els que fa dies que no ens xuclem el dit.

    Respondre
  • #2 freddy cruger
    (20/05/17 11:51)

    molt beeee. ara li puncharem el telefon als que han dictat sentència. a veure si tenen collons a condemnar algú. direm que una practica nyap !

    Respondre
  • #1 Sentit Comú
    (20/05/17 09:31)

    O sigui que mai sabrem la veritat ! Això, segur que molts deuen respirar tranquil a partir d'ara ! Vergonyós ! La política és un ENORME  món de titelles ! I de COMÈDIA ! I després no trobem normal que cada dia hi hagin més vots blancs ! Jo, si ! I la meva butlleta cada dia s'està aclarint més ! Hauríem de renovar TOT el sistema. 

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts