Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Cossos especials

Desmunten el cas d'escoltes policials

El Tribunal de Corts deixa clar que no hi va haver punxades voluntàries a agents, sinó que els tècnics no van poder arreglar una avaria i van posar un sistema de gravació permanent
El Tribunal de Corts ha ratificat l’arxivament del cas de les escoltes policials i explica clarament que no hi va haver cap voluntat de gravar ningú, sinó que va ser un nyap tècnic. Exonera, així, l’exdirector de la policia, Joan Ramon Peralba, i l’excap d’Assumptes Interns i encarregat del sistema de gravació, Ramon Sancho. El cas es remunta al 2010, quan es descobreix que hi ha una sèrie de telèfons a diferents despatxos de l’edifici de la policia que graven constantment les converses. El sindicat de la policia i diferents membres del cos consideren que se’ls ha estat gravant voluntàriament
  • #9 Afiliat
    (21/05/17 01:54)

    numero 6, afiliat?, aixó ho sabries si haguessis vingut a l'assemblea i haguessis escoltat l'estat de comptes, etc. Ves a fotre merda a un altre lloc

    Respondre
  • #8 Els paranoics no descansen
    (20/05/17 15:40)

    Els conspiranoics contraataquen. No hi ha manera que se n'adonen que el món és real i k les seves teories de que tot són complots els haurien de portar a seguir tractament. 

    Respondre
  • #7 Jajaja
    (20/05/17 14:50)

    Andorra is diferent

    Respondre
  • #6 Afiliats?
    (20/05/17 14:32)

    A mi m'agradaria saber quin ha estat el cost de l'advocat del CFPA i que s'ha pagat amb les quotes anuals de tots els afiliats.

    Respondre
  • #5 vergonyós
    (20/05/17 13:43)

    Esperem que algu es digni a fer algun recurs més amunt perquè tot plegat es una vergonya al meu parer....

    Respondre
  • #4 Per riure
    (20/05/17 13:18)

    Jaja. Ho sigui els tècnics posen a gravar continu. Es registren les converses. Algú controla la màquina per recuperar trucades i no es dóna compte de tot? Subrealista.

    Respondre
  • #3 Venga ja
    (20/05/17 12:04)

    El culpable un tècnic que fa el que fa perquè lo creu convenient i sense que ningú li digués res?.Senyors del diari, afortunadament som cada vegada més els que fa dies que no ens xuclem el dit.

    Respondre
  • #2 freddy cruger
    (20/05/17 11:51)

    molt beeee. ara li puncharem el telefon als que han dictat sentència. a veure si tenen collons a condemnar algú. direm que una practica nyap !

    Respondre
  • #1 Sentit Comú
    (20/05/17 09:31)

    O sigui que mai sabrem la veritat ! Això, segur que molts deuen respirar tranquil a partir d'ara ! Vergonyós ! La política és un ENORME  món de titelles ! I de COMÈDIA ! I després no trobem normal que cada dia hi hagin més vots blancs ! Jo, si ! I la meva butlleta cada dia s'està aclarint més ! Hauríem de renovar TOT el sistema. 

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts