Els conspiranoics contraataquen. No hi ha manera que se n'adonen que el món és real i k les seves teories de que tot són complots els haurien de portar a seguir tractament.
RespondreAndorra is diferent
RespondreA mi m'agradaria saber quin ha estat el cost de l'advocat del CFPA i que s'ha pagat amb les quotes anuals de tots els afiliats.
RespondreEsperem que algu es digni a fer algun recurs més amunt perquè tot plegat es una vergonya al meu parer....
RespondreJaja. Ho sigui els tècnics posen a gravar continu. Es registren les converses. Algú controla la màquina per recuperar trucades i no es dóna compte de tot? Subrealista.
RespondreEl culpable un tècnic que fa el que fa perquè lo creu convenient i sense que ningú li digués res?.Senyors del diari, afortunadament som cada vegada més els que fa dies que no ens xuclem el dit.
Respondremolt beeee. ara li puncharem el telefon als que han dictat sentència. a veure si tenen collons a condemnar algú. direm que una practica nyap !
RespondreO sigui que mai sabrem la veritat ! Això, segur que molts deuen respirar tranquil a partir d'ara ! Vergonyós ! La política és un ENORME món de titelles ! I de COMÈDIA ! I després no trobem normal que cada dia hi hagin més vots blancs ! Jo, si ! I la meva butlleta cada dia s'està aclarint més ! Hauríem de renovar TOT el sistema.
Respondre
numero 6, afiliat?, aixó ho sabries si haguessis vingut a l'assemblea i haguessis escoltat l'estat de comptes, etc. Ves a fotre merda a un altre lloc
Respondre