Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
transports

Marsol demana que la línia de bus de la Seu finalitzi a la nova estació

La cònsol major critica que els autocars internacionals no parin a l’equipament nacional i considera que han d’arribar a Escaldes només provisionalment
La cònsol major d’Andorra la Vella, Conxita Marsol, rebutja que els autocars que venen de la Seu d’Urgell no parin a la nova estació d’autobusos i considera que la línia urgellenca hauria de finalitzar a la capital i no a Escaldes-Engordany. Malgrat que fa 65 anys que la ruta de la Seu a Escaldes clou a la plaça de Caldea, la mandatària de la capital defensa que un cop inaugurada l’estació nacional els autocars haurien de parar i finalitzar al nou equipament i d’allà els viatgers haurien d’agafar les línies regulars per arribar a la resta del país. Marsol critica
  • #17 Toni
    (12/05/17 18:48)

    Au venga!! Un altre comentari amb soberbia!!!La paraula exigir es la que utilitzen els dictadors!!!Svp pensi una mica amb tothom i veura que es un tema nacional i no parroquialista!!!

    Respondre
  • #16 estevet
    (12/05/17 17:16)

    Doncs jo crec que l'estació d'autobusos ha de ser el punt nevràlgic de totes les línies d'autobusos internacionals. Que l'instal·lació sigui un altre nyap a l'andorrana, ja hi estem malauradament acostumats i el contrari dificil d'imaginar, però la tenim. Els d'Escaldes-Engordany es queixen, però i els de les altres parròquies més al nord? Passarà el mateix amb l'heliport? No nevarà mai a gust de tothom.

    Respondre
  • #15 Clar que si Sra Consol
    (12/05/17 16:05)

    Li volem donar les gracies a la Sra Marsol, l autobus a de finalitzar a l estació nacional, i els clients d escaldes que agafin el bus, paguin 1.80 per baixa a l estació com a de ser, i de tornada el mateix, i si aneu carregats un taxi, que s ha de repartir el pastis,... i abans de sorti de l estació no oblideu comprar alguna cosa al Bar/maquina espenedora !!!  

    Respondre
  • #14 Maria
    (12/05/17 14:44)

    Soc usuaria del bus a Barcelona, la nova estació es un desastre.... Em demano quin arquitecte la disenyat !!No hi ha mandra de parar-se per descarregar les maletes..... Si et venen a recolliir no es poden aparcar en cap lloc.....Per no parlar d'un petit bar o cafeteria, i de un lloc d' Informació sobre And. Ripoll oficina de turisme.... Un veritable desastre que com sempre el pagarem els andorrans..... 

    Respondre
  • #13 Encamp
    (12/05/17 14:27)

    On se suposa que s'aparquen els cotxes privats, que van a recollir als viatgers amb maletes, sobretot quan plogui o nevi, com sempre les coses a mitges.

    Respondre
  • #12 Eduard López Mirmi
    (12/05/17 13:07)

    Aquest és el concepte de capitalitat que vostè reclama? Un concepte d'exclusivitat? Reflexioni si us plau i pensi un sòl segón en els ciutadants i usuaris. Almenys Govern ha tingut cintura i ha rectificat en 24h. Per sort, vostè opina (tothom ho pot fer) sobre un tema on no hi tè les més mínimes competències!

    Respondre
  • #11 Sandro
    (12/05/17 13:06)

    Algunes dies fent esport passo per davant de l'estació, tambe soc usuari habitual de les dues companyies que fan viatges a Barcelona i a l'aeroport. La meva opinio humil i personal es que no hi ha lloc on els cotxes particulars puguin parar un moment per descarregar als passatgers. Tambe veig que quan arribi un autobus dels llargs practicament bloquegen els dos carrils que hi ha, entorpint si ve un altre bus. En linies generals crec que l'usuari no obtindra cap avantatge, al menys al principi, abans les parades estaven mes a prop i eren mes comodes.

    Respondre
  • #10 Eduard López Mirmi
    (12/05/17 13:01)

  • #9 Jaume
    (12/05/17 12:42)

    Sra. Marsol, ni l'estació ni la línia de la Seu són de gestió comunal. Faci's conductora d'autobús o presenti's a cap de govern i guanyi les eleccions. Aleshores podrà fer i desfer al seu gust coses que no son de la seva competència.

    Respondre
  • #8 Ciutadana
    (12/05/17 12:24)

    ¡Vivir para ver! com diuen a Espanya. Una autèntica estupidesa per part de la Sra. Consol, ara que des de'l Govern s'havia rectificat, com no podia ser d'altra manera. Tot plegat fa pena, per part de tots...Millions per una inprovització maldestra, i cobrant dels diners publics!Fins quan els andorrans tolkerarem tanta ja no mediocritat sino estupidesa?

    Respondre
Veure’n més
17
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts