Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
'Cas BPA'

Els Cierco admeten que informen la justícia espanyola des del 2014

L’advocat espanyol dels Cierco escriu a la fiscalia reconeixent que quan se’ls va requerir la informació dels Pujol van col·laborar
“Lluny de voler alterar el normal funcionament de la fiscalia especial contra la corrupció, els meus representats estan col·laborant amb ella de forma molt destacada i lleial. Que mostra d’aquesta col·laboració és el contingut del document que acompanyo com a número 2 sobre un afer la investigació del qual segueix la fiscalia anticorrupció. Aquesta documentació es va facilitar tant per ajudar la Fiscalia Anticorrupció i la Justícia espanyola com per demostrar que quan als senyors Cierco se’ls va requerir la informació bancària que existia a BPA dels membres de la família Pujol, van dir la veritat i van entregar als
  • #13 ma jose
    (09/05/17 22:40)

    A mi el que em flipa es que es pugui ser banquer i anar aixecant el secret bancari segons la conveniencia. I filtrar informacions dels altres...

    Respondre
  • #12 Guillem
    (09/05/17 22:37)

    Aquests que defenseu els Ciercos sapigueu que també us han venut a vosaltres. Han venut tot el país per intentar tapar les seves vergonyes.

    Respondre
  • #11 Andorra El Paradis de les Guineus
    (09/05/17 20:09)

    Visca la madre superiora !!!!! 

    Respondre
  • #10 ciutadà
    (09/05/17 17:23)

    Tornem als antics bons costums va dir..
    fa 40 anys aquí manava qui manava i com volia, i lo de "altra traició" no existía, s'ha de parlar del que se sap, o potser ets de la 3a planta?

    Respondre
  • #9 Carlos
    (09/05/17 16:58)

    Tota aquesta merda que esta passant, solament té un responsable Govern, que es qui ha permes que fotessin el nas els americans, els espanyols, etc..... La roba bruta es renta a casa. I si en el cas que tot aixo fos veritat es tenia que sol.lucionar amb discreció. Pero al final es allo que diuen donde las dan las toman. Pues això es el que tenim. APA ajo agua y resina. I el futur dels nostres fills jajajjaa... quin futur....

    Respondre
  • #8 Joan
    (09/05/17 15:45)

    Boicot va dir..
    Fa dies que no intento convençer a ningu. Només dir-te que aquest mitjà no es el més independent ! I fer-te reflexionar si t'has creat una opinió propia ho t'empasses tot el que et diuen ! Per tema del boicot fa dos anys que el practico: No tinc compte als "grans" bancs, no tinc assegurances de segons quines companyies, no vaig a comprar a segons quin lloc (p. ex. Botigues italianes de roba interior) etc. Pel tema del futur dels nostres fills com no els vulguis endollar en ca la Padrina, no tenent futur, es trist.

    Respondre
  • #7 Eliot Ness
    (09/05/17 14:37)

    Els primers actes de traïció van venir amb les Caceres de Bruixes i Lleis Antifrau. Ara tenim el que fa anys i anys ens hem buscat. Jo ho tindria clar: "Merda per mi, merda per tots". 

    Respondre
  • #6 Castellano Comunero
    (09/05/17 13:35)

    Islàndia.

    Respondre
  • #5 Tornem als antics bons costums
    (09/05/17 11:31)

    Fa 40 anys això era alta traïció, expulsió immediata i requisament de tots els béns per vendre el teu estat. Per cert un Estat que els ha fet milionaris. 

    Respondre
  • #4 Boicot
    (09/05/17 11:28)

    Intenten fer caure un altre banc i llavors caurà la plaça financera i posteriorment Andorra. Ha arribat el moment que per instint de supervivència no s'ha de gastar ni un euro en els negocis d'una gent que no pararà fins que ens arruïni a tots perquè ells són multimilionaris. Estan jugant amb el nostre futur i el dels nostres fills per una vendetta quan el banc mai els hi tornaran. 

    Respondre
Veure’n més
13
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts