Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Mobilitat

Les línies de bus urbà enllaçaran amb la nova Estació Nacional

Normalitat el primer dia de funcionament de la instal·lació ubicada a la capital
La nova Estació Nacional d’Autobusos serà l’epicentre de la mobilitat en transport públic al Principat. La instal·lació, que va ser inaugurada ahir, acull la sortida i l’arribada de tots els trajectes internacionals i està previst que, properament, totes les línies de bus nacionals s’hi aturin per tal d’afavorir els transbordaments i facilitar l’accés a altres punts de la capital i a la resta de parròquies.
El ministre d’Ordenament Ter­ritorial, Jordi Torres, va explicar que “està previst que les línies de bus locals s’uneixin amb l’Estació Nacional d’Autobusos properament” per facilitar la mobilitat interna dels viatgers i dels turistes. A més, el
  • #10 Ana
    (05/05/17 22:06)

    Diu el polític al video: "zero disset céntims"A veure Sr. Torres, es diu o bé 17 céntims o bé 0,17 euros!!

    Respondre
  • #9 Vergonyós
    (05/05/17 18:25)

    Algú hauria de dimitir per una obra de 1.3 milions que és una vergonya aliena ....

    Respondre
  • #8 andorrana
    (05/05/17 18:12)

    Aixó no es una estació,es un desastre!!!

    Respondre
  • #7 Una usuaria
    (05/05/17 14:49)

    Tango va dir..
    Com sempre ho han tan malament com han pogut..

    Respondre
  • #6 Sito
    (05/05/17 14:42)

    Aquesta estacio es una vergonya per Andorra.Degut al clima del pais,necesitavem yna estacio,amb sala de espera,cafeteria,etc.I tambe que tingui un lloc habilitat perque els particular puguem recollir a els familiars que arriven amb bus.Es una estacio cutre!!Sembla mentira que a Andorra siguem capaços de fer aquestes coses tant mal fetes.Quan nevi,quan plogui com u farem.I per la gent que arriva.Quina mala imatge!!per el pais!!UNA VERGONYA

    Respondre
  • #5 Sentit comù
    (05/05/17 14:37)

    Proposo enderrocar l'estació i tornar-la a construir

    Respondre
  • #4 gracies a tots
    (05/05/17 14:31)

    Esterior esta be, quin despilfarro en 4 dies, tindran que montar un bar de quansevor forma, tambe estaria be pensat un parquingquant es reuneixen per decidir les obres crec que igual seria bo, que aquestas coses de poble, de gent de bus no de ferraris ni mercedes o porches, gent que agafa el bus sobint, es tindrian que mira desde mes prespectves, no unicament de la de dalt, des ferraris etc, gent corrent i viatgan de bus, crec...gracies per legirme!

    Respondre
  • #3 carmen sanchez
    (05/05/17 12:56)

    con el clima de Andorra y las taquillas son exteriores, que chapuza

    Respondre
  • #2 maria
    (05/05/17 12:14)

    on s´aparca el que em ve  a recullir????on em puc prendre un café esperant el bus ????un desastre!!!!tipic d´Andorra....sempre igual....

    Respondre
  • #1 Tango
    (05/05/17 09:59)

    Aquesta estació no compleix ni els mínims raonables.

    Respondre
10
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts