Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
política

Sindicatura delega en el grup mixt la decisió sobre el futur de Sílvia Bonet

El PS manté que la situació ha canviat i per tant el paper de l’ex-SDP no pot ser el mateix
“La decisió correspon al grup mixt.” Així va tancar ahir la junta de presidents l’afer de si la consellera general Sílvia Bonet ha de mantenir o no la dedicació plena al Consell General. Segons va explicar la subsíndica, Mònica Bonell, el síndic va manifestar durant la reunió que “encara que Bonet hagi deixat el partit no canvia la seva situació dins el grup mixt, continua tenint la potestat” de ser parlamentària a jornada completa. Per tant, segons Sindicatura, l’acord que es va fer llavors i que establia que un de cada dos consellers –en comptes de tres– podia tenir dedicació
  • #9 Josep
    (05/05/17 01:07)

  • #8 Carles
    (04/05/17 19:53)

    Tot plegat, una gran barra!

    Respondre
  • #7 ciutadana
    (04/05/17 18:32)

    Ho sento, pero si sindicatura veu be aquest tema, rebutjo totes dus parts: la a consellera aprofitada i la propia sindicatura que, per mi, queda totalment desautoritzada en les seves funcions i, clarament va en contra de l'esperit democratic i net en politica, es clar que...aixó existeix en la "res pública"?

    Respondre
  • #6 Martina
    (04/05/17 15:52)

    Per coses com aquestes hi ja aquesta desafecció política 

    Respondre
  • #5 David
    (04/05/17 12:55)

    Els mediocres veuen en l'arribada al "poder/cadira" l'única via per acoseguir personal i econòmicament allò que mai aconseguiran pels seus mèrits.Els mediocres tenen una especial qualifacació per trovar en la política la via més directa per poder tenir un "poder" i uns diners que mai hauríen pogut aconseguir pels seus mèrits propis.

    Respondre
  • #4 Pepe
    (04/05/17 12:20)

    Buuuuuuuuhhhh, pobre Miralles, que es queda sense cadira...

    Respondre
  • #3 Pilatos
    (04/05/17 12:11)

    Sindicatura dixit: Lavabo inocentes manus meas.Peò fa olor a algun tracte o promesa,hi ha com el de pasar a DA,mes musics a l'orquestra del Sr.Marti.

    Respondre
  • #2 vergonya
    (04/05/17 11:07)

    Quina vergonya!!! però no veieu que aquesta senyora l'únic que vol és continuar cobrant per tot? si no estava d'acord amb la política del partit gràcies al que va estar escollida,, doncs que dimiteixi. Aquesta actitud no s'entén, per que ni ella es creu que vol acabar la feina feta. Cobrar per tot és el seu objectiu. I la complicitat de la sots sindica és imperdonable. Així queden tots els polítics retratats.

    Respondre
  • #1 com pot ser?
    (04/05/17 10:18)

    Estem veient que la sots síndica li farà un tracte 'amiguetes' a la senyora Bonet. Com pot ser que si el PS i SDP no estiguin d'acord, des de Sindicatura ho facin? En quin pais vivim? això és un tracte de favor descaradissim i els ciutadans anar empassant... quina classe política té DA per deixar fer això? que m'ho expliquin svp. I la Sra. Bonet anar cobrant per tot, viatges, dietes, ple temps... i a sobre no es fidel al partit de la qual ha sortit escollida. una vergonya tot plegat

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts