Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Eva Descarrega

“L'administració cada dia esdevé més professional i això té un preu”

Alerta que els compromisos internacionals obliguen a tenir personal més qualificat i amb retribucions més altes, i això dificulta poder reduir la despesa dels treballadors públics
Funció Pública està centrada a tenir l’avantprojecte de llei “al juny o al juliol” perquè arribi al Consell al setembre amb la previsió que la reforma estigui aprovada per a principis del 2018 i es vagi aplicant amb el desplegament reglamentari “al més aviat possible”, segons exposa la ministra a COPE Andorra-AD Ràdio.

Porta quatre mesos en un ministeri que ningú volia assumir pel repte de reformar la funció pública, és el que esperava?
Crec que és una cartera complicada i afecta un col·lectiu molt important, estem parlant de 2.500 persones, i això fa que sigui una tasca complexa. Dit això tothom
  • #12 Sentit Comú
    (07/05/17 10:44)

    L'administració a Andorra és sovint el tapa forat de l'atur. 

    Respondre
  • #11 andorrana
    (06/05/17 15:04)

    Penso com el nº 2,salari i condicions iguals per tots,trevallar per l'administració no ha de ser un privilegi.Perqué els politics no fan com els del segle 20?:no cobrabem,era un honor ser autoritat!!

    Respondre
  • #10 foxman
    (06/05/17 09:18)

    Al XIX es deia que els Estats tenian exercit... i que Prussia era un exercit que tenia un Estat.  A ANDORRA hi ha 8 Administracions que tenen un Estat. O no?

    Respondre
  • #9 Món professional
    (05/05/17 07:45)

    Els avenços i la competència fan que tot esdevingui molt més professional, ja no vivim en una època de carros, però no per això els sous pugen a tot arreu, pel que sembla això és només a l'administració.

    Respondre
  • #8 la ultima y nos vamos
    (03/05/17 07:28)

    Alucinant !!!! aquest de DA semblen la colla de crios que van en bici amb ET i quan estan a punt de ser engantxats surten VOLANT !!!!!!!declaracions d un altre planeta " els compromisos internacionals " ja ja ja , com no sigui per declarar tots els calers negres que han entrat al peis ....... parlant Com si estiguessim a punt de formar part del G8 i per rematar en sr. Ladislau Baro parlant del Breixintg ... ja jajja res estem a nivell mundial , pero de fliperia !!!!!i mentrestant la gent patint sous baixos i els mimats de ladmininstració reben paguitas i regalitos que paga la iaia , ! quina vergonya !

    Respondre
  • #7 CDiego
    (02/05/17 13:44)

    L administració publica, s ha convertit en lloc d endoll per molts universitaris "fill de..." o "dona de..." etc, que d una altra manera haurien de treballar al despiadat mon del privat, on o vals o et fan fora. A escalfar la cadira i surar a les aigües plàcides del treball estatal...

    Respondre
  • #6 john
    (02/05/17 13:38)

    Disculpeu, vull afegir amb aquesta i d'altres feu que la gent culpabilitzi els funcionaris de tots els mals i totes les malfetes, quan sou vosaltres els unics culpables.

    Respondre
  • #5 john
    (02/05/17 13:34)

    Aquesta es la mentida mes gran que heu dit mai per justificar els llocs de treball, que doneu per amiguisme i "enchufisme", els llocs de la publica tenen la qualificació que demaneu vosaltres en l'edicte.

    Respondre
  • #4 Holmes@
    (02/05/17 11:17)

    Si almenys fossin professionals ... però el problema és que es converteixen en paràsits d'una burocràcia d'Estat, d'una maquinària de vot totalment polititzada, que sap molt bé com premiar els seus lacais a sou.

    Respondre
  • #3 Funcionaris
    (02/05/17 10:09)

    Actualment son els que viuen millor,salari fix,paga doble,jornada intensiva a l'estiu caps de sertmana,pons i festes escolars,i un llarg etc.etc.i molts no tenen ni un trist batxiller.

    Respondre
Veure’n més
12
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts