Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
drets laborals

Els sindicats afirmen que l'1 Maig perd pes

El fet que no es torni a organitzar una manifestació el Dia del Treballador ha reobert el debat sobre la capacitat de força per reivindicar drets laborals al país en un dia com aquest. Per avui s’han organitzat conferències al vespre sobre drets laborals i socials, però s’ha descartat, novament, fer una mobilització.
El secretari general del Sindicat Andorrà de Treballadors (SAT), Guillem Fornieles, considera que aquesta jornada “està perdent pes” els últims temps. “Amb els anys aquesta diada ha perdut interès, cada vegada és menys tradicional i la gent està perdent l’hàbit de reivindicar els seus drets”, diu. El secretari
  • #8 $iii
    (02/05/17 05:25)

    Lo unic bo, es recuprable!

    Respondre
  • #7 memorandum
    (01/05/17 19:01)

    CNT, abans del 1913 no erem així!!!! el problema ha vingut despres... molts dels que tenen avui passaport son molt racistes i obliden que ells també van ser acollits al nostre país. Jo voldria donar les gracies a tots els gallecs, els portuguesos... principalment que vareu venir per treballar i mai heu posat el crit al cel. Al contrari de la majoria de catalans que tan sols perqué parlaven català es pensaven que eren millors, la majoria dels seus fills ara fan politica, estan ben situats a l'administració, i es pensen que el país son ells!!!  el país ens ho ha donat tot, no l'oblideu mai, els llegat dels nostres antepassats es el que fa que avui molts tingueu banques, fabriques... enfi un bon benestar. Tant sols demanaria una mica de sentit comú, no us penseu que els andorrans que mai han fet contraban, que mai han deixat el nom... eren tontos... ells eren de bona fé i avui sou el que ells us han deixat fer!!! així doncs si pot ser una mica de respecte per Andorra.

    Respondre
  • #6 Simpatitzant de la CNT
    (01/05/17 18:34)

  • #5 The Observer
    (01/05/17 14:46)

    batdefu va dir..
    Les portes estan obertes per tothom, tant per entrar com per sortir. Si algú no està a gust, no li agrada el país o no s'adapta per motius x, ho sentirem molt però val més que marxi, no cal que es quedi a casa nostra que no som res, millor que se'n torni a casa seva per estar entre eld que son algú.Com vostè per exemple

    Respondre
  • #4 1 de maig 1913
    (01/05/17 14:13)

    parlar de feudalisme , d'esclavatge hem sembla fora de lloc a Andorra, recordeu que els Andorrans som un país d'acollida, la sanitat es igual per a tothom, l'educació es igual per a tothom, les eleccions son lliures... així doncs potser us tindríeu de posar unes preguntes : pot Andorra suportar l¡administració x8 ? podem viure digna-me'n a Andorra 80.000 persones? es viu millor fora d'Andorra? els politics que voteu estan a l'altura? sabeu d'on veníem abans de 1914 ? sabeu en mans de qui esta l'economia productiva des d'aleshores? Així doncs la culpa es de tots, per egoisme, per benestar a curt termini. L'andorra dels meus padrins no té cap culpa que entre tots 'haguem fet un país  sense generositat. Ara tenim l¡ho que ens mereixem i si os penseu que viureu sense treballar aneu per mal cami.

    Respondre
  • #3 batdefu
    (01/05/17 13:02)

    La feudalocracia i l'esclavatge esta a l'hora del dia en aquest pais. Sous  miserables, jornades maratonianes i pisos de merda a preu d'or, i despres encara es pensen molts andorranets que son la hostia, si nois aqui pot ser si, pero una vegada paseu l'aduana no sou res

    Respondre
  • #2 Jordi
    (01/05/17 11:38)

    L'1 de maig dels "funcionaris". Els treballadors del privat pencant. Els diumenges continuaran sent diumenges, el dia de l'esclau!. No cal dir res més!!!.

    Respondre
  • #1 Brunus
    (01/05/17 10:01)

    Una pena que aquest dia cada vegada es té més deixat.Per culpa de nosaltres treballadors, que ens sentim pressionats per una càrrega econòmica, i que els empresaris l'aprofiten, axis com les institucions, no reivindiquem els nostres drets a ser escoltats i a defensar els nostres drets.Aquest és el resultat d'una societat que no és unida, que és individualista, una societat acomodada a què arribi un salvador. Una pena que molts es queixin que se'ls vulneren els drets i els deures, però que no hi ha una unió per poder lluitar, axis que la pregunta és, DE VERITAT QUI TE LA CULPA.BONA DIADA PER QUI ESTÀ TREBALLANT.

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts