Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Sant Julià de Lòria

Els treballadors del Punt de Trobada es mobilitzen

Actualitzada 29/04/2017 a les 06:38
L’1 de Maig, els treballadors d’E.Leclerc Punt de Trobada faran una concentració a les portes del centre per exigir al Govern que faci una rotonda que faciliti la seva entrada i sortida i també una parada d’autobús. El passat 12 de desembre van recollir 12.000 signatures per aquesta demanda.
  • #11 Observador
    (30/04/17 19:17)

    Diguem-ho d'una altra manera,els "directius i propietaris" del Punt de Trobada,han fet mobilitzar els treballadors i fins i tot potser els han obligat.

    Respondre
  • #10 PerJoanSobreMercadona
    (30/04/17 11:15)

    Com a bon coneixedor de Mercadona i en primera persona, et puc ben asegurar que la gran massa salarial que no cobra 1500 euros de sou. Si que es cert que a Mercadona pots fer carrera i optar a diferents nivells de responsabilitat, demanar trasllats i altres questions que en una empresa petita (però enorme a Andorra) com en Punt de Trobada no pots fer. Per la resta, el govern dels millors, hauria de fer una reflexió, però es que n'ha de fer tantes...

    Respondre
  • #9 CDiego
    (30/04/17 10:10)

    L altre dia m he menjat una cua de prop d 1 hora per arribar a la rotonda de la frontera i donar la volta. Que tenen a dir els de Mobilitat o el ministre a càrrec? Escalfant cadires, clar.

    Respondre
  • #8 Joan
    (30/04/17 09:14)

    En comptes de manifestar-se l'1 de maig per la millora de les condicions laborals, es manifiesten per una rotonda. Mentres, a Espanya, els treballadors de Mercadona cobren de mínin més de 1500 eur i aquest any ténen garantida una pujada del 2%...

    Respondre
  • #7 Rotonda si o no
    (30/04/17 08:36)

    Donant la meva opinió diré que jo no compro gaire al Punt ja que tinc més a prop altres superficies però, fa unes setmanes si que vaig anar a comprar i, al sortir del centre comercial, vaig pensar que havia d'anar a girar gairebé a la frontera per pujar a Andorra. no pel fet de girar a la frontera, sino per què si hagués cua de sortida del "PEIS", me l'hauria menjat tota. Potser hauria trigat una hora més en tornar a casa.

    Respondre
  • #6 Sou una empresa andorrana.... ho teniu fotut!!
    (29/04/17 16:23)

    Pais de cafres.... a emprenyar els que treballen i paguen impostos i tirar els dinees amc Actuas i altres invents millionaris.Si parlessin angles i tinguessin un logo modernet els en hi farien 3 de rotondes

    Respondre
  • #5 LaRotondaDelsMillors
    (29/04/17 14:21)

    Quan es va planificar aquesta carretera es tenia que haver posat la rotonda. I no es que s'hagi de fer davant de cada negoci que ho demani, la qüestió aquí es quantes persones treballen al Punt de Trobada, i quina es la magnitud del problema, mirem el Mercadona de la Seu d'Urgell com ha exemple. Les nostres autoritats han de fomentar el negoci al país, i no destruir-lo, així com vetllar per tal de que es mantinguin els llocs de treball existents. Aquí no parlem de favoritismes. El govern d'Andorra ha de fer una profunda reflexió i escoltar als administrats que representa, així com vetllar per llurs interessos. Aquesta empresa dona feina a molta gent, i recordem que Sant Julià ja esta prou mort com per afegir-hi al damunt una llosa mes. El govern el que hauria de fer es reconèixer el seu error, ja que errar es de humans. Fer una rotonda seria lo lògic, ara amb DA tots sabem que lo lògic no es la prioritat, segurament es mes interessant invertir en circ gratuït i altres ruqueries.

    Respondre
  • #4 Toni
    (29/04/17 12:06)

    Aixi es preocupa el Govern de la inversio extrangera, q vingui, q una vegada dins els esquilmarem, i els treballadors, pel Govern no existeixen. Vergonya tot plegat, menys heliports i declaracions a les televisions, i mes treballar per tot el pais, no pel caciques de sempre

    Respondre
  • #3 Papadon
    (29/04/17 11:42)

    el meu suport als treballadors del punt de trobada... estan en el seu dret...per una vegada una rotonda es realment necessaria a Andorra, pels treballadors i per la gent que circula per aquella zona,que treguin mig cacahuet de la margineda i el posin alla...

    Respondre
  • #2 Joan
    (29/04/17 09:34)

    Això mateix, ara farem una rotonda davant de cada negoci que ho demani. Altra cosa és lo de la parada de bus. Això és un servei i el s'hauria d'obligar a que en alguns horaris el servei públic hi arribi.

    Respondre
Veure’n més
11
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts