Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
política

Cinca demana no responsabilitzar el país del frau de ciutadans de fora

Expressa “frustració” en una entrevista a TV3 pel fet que s’associï Andorra a casos d’evasió fiscal en els quals “no hi tenim cap responsabilitat”
Plany del ministre de Finances, Jordi Cinca, pel fet que s’associï el país a les actuacions relacionades amb el frau i l’evasió fiscal de ciutadans d’altres estats. Cinca va expressar ahir en una entrevista a TV3 el “sentiment de frustració i victimisme” per culpa de “qüestions puntuals en les quals no hi tenim cap mena de responsabilitat com a país”. En una conversa que va girar entorn del cas Pujol per les notícies aparegudes aquesta setmana en relació a la fortuna oculta de la família al Principat, Cinca va manifestar que “si algú va decidir defraudar el fisc del seu
  • #9 Rafa
    (29/04/17 21:47)

    es clar no som culpables de res....però resulta que estem fotuts en tots els merdes

    Respondre
  • #8 Credibilis
    (29/04/17 18:10)

    Posturisme, populisme, denagògia i retòrica política del Govern dels millors .... Quina credibilitat té aquest Senyor?

    Respondre
  • #7 estevet
    (29/04/17 17:59)

    Ens volem donar bona consciència, res més. Que si ha diners provinent del narcotràfic? És perquè hi ha toxicòmans. No és culpa nostra. Que si hi ha corrupció al país veí i els diners arriben a casa nostra? És perquè l'estat és un voltor que oprimeix els seus ciutadans. No és culpa nostra. Que hi ha contraband de tabac? És perquè hi ha demanda per un producte nociu per la salut i els estats veïns el taxen massa. No és culpa nostra. El món no és gens ètic i no som millors que els demés però tampoc hauríem de vanagloriar-nos de contribuïr a aquesta misèria humana que és la immoralitat.

    Respondre
  • #6 Jordi
    (29/04/17 11:20)

    No es tenia d'haver donat cap mena d'informació. Quina mena de confiança pot tenir la gent que té dipositats aquí els seus diners?. Si s'ha fet això amb la família Pujol, que no es farà amb qualsevol altre?. Andorra ha perdut la seva identitat.

    Respondre
  • #5 Josep
    (29/04/17 10:58)

  • #4 Joan
    (29/04/17 10:29)

    El "sentit comú" que reclama la resposta anterior és que cada país és sobirà, ha de dotar-se de la fiscalitat que necessita i s'ha d'ocupar de que els seus residents fiscals la compleixin. Andorra no pot tenir cap responsabilitat de que residents fiscals d'altres països defraudin al seu pais. Crec  que la resposta del ministre és més que correcta.

    Respondre
  • #3 Pepita
    (29/04/17 10:09)

    Totalment d'acord! Amb el cas BPA, ha passat el mateix. Les persones presumtament culpables, en una mena de camuflatge, acusen a tothom, com si tots fessin el mateix. Això enfonsa els bancs, el país.... Cadasqun que es faci responsable del que ha fet, sense embrutar a la resta per amagar-se. Perdem tots.

    Respondre
  • #2 Enhorabona
    (29/04/17 09:43)

    Com a mínim una resposta coherent i assenyada. Potser a Espanya s'haurien de plantejar perque la gent fuig i defrauda, potser amb uns impostos justos i més baixos, i més ben administrats els ciutadans ho acceptarien. Una de les poques vegades que es respon amb lògica, coherència i seny. A Andorra hem viscut de les misèries dels altres i per això se'ns tracta de lladres; primer perque tenien un dictador que als oprimida amb una peseta de republicà bananera i despres perque al impostos es menjaven als ciutadans. Tot això s'acaba com a USA baixant els impostos al 15%.....

    Respondre
  • #1 Sentit Comú
    (29/04/17 08:07)

    Potser, però el país, en part, viu d'aquesta fiscalitat dubtosa i maneres de fer. I ningú és un angelet ........... mireu la direcció de la mirada !!!!!!!

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts